چهارشنبه 15 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی: پرسپوليس با چهار پيروزی قهرمان نيم فصل می‌شود، ايسنا

- ده بار ديگر هم بخواهند به کميته انضباطی می‌روم

سرمربی تيم پرسپوليس تهران گفت: برای فيروز کريمی احترام بسيار زيادی قائلم اما سه امتياز بازی مقابل صباباتری را به دست می‌آوريم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، افشين قطبی پس از آخرين تمرين تيم پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: پس از شکست مقابل مقاومت واکنش‌های مختلفی را تجربه کردم، با اين حال بازيکنان پرسپوليس بسيار باانگيزه هستند و من اين انگيزه را در کار تيم می‌بينم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی درباره فيروز کريمی نيز گفت: ‌به غير از احترام حرف ديگری برای فيروز کريمی ندارم چرا که او را بسيار دوست داشته و مربی بين‌المللی می‌دانم. با اين حال پرسپوليس بايد هر سه امتياز بازی روز پنج‌شنبه را به دست آورد.

قطبی افزود: قصد داريم تا نتايج گذشته را فراموش کنيم و با شکست دادن صباباتری بار ديگر به طرف صدر جدول حرکت کنيم. البته صبا نيز تيم خوبی است و هنوز خاطره‌ی بازی فصل گذشته را به ياد داريم. با اين حال من قلب شير را در ميان بازيکنان پرسپوليس می‌بينم و اطمينان دارم که ما سه امتياز بازی را کسب می‌کنيم.

سرمربی پرسپوليس درباره شانس اين تيم برای قهرمانی در نيم فصل ليگ برتر نيز گفت: ما چهار بازی ديگر داريم که اگر بتوانيم دراين چهار بازی پيروز شويم به راحتی قهرمان نيم فصل می‌شويم.

قطبی ادامه داد: در زندگی مشکلاتی وجود دارد که سعی می‌کنيم آن‌ها را با برنامه‌ريزی، عشق و تلاش پشت سر بگذاريم.

وی درباره حضورش در کميته انضباطی نيز گفت: نشست خوبی بود و اگر ده بار ديگر نيز بخواهند به اين نشست می‌روم و همواره تعامل خوبی با مسئولين فدراسيون فوتبال دارم.





















Copyright: gooya.com 2016