یکشنبه 17 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد پروين: اختلافات پدرم با مايلی‌‏کهن به من ربطی ندارد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
هافبک تيم فوتبال سايپا با اشاره به جدايی رضا فروزانی از اين تيم گفت: در شرايط فعلی ما به تغيير و تحول نياز داشتيم،‌ آقای مايلی کهن هم مربی بزرگی هستند و انشاءالله بتوانند تيم را از بحران خارج کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




محمد پروين در گفت و گو با ايلنا، در مورد سرمربی پيشين سايپا که پس از حضور مايلی‌‏کهن از کار برکنار شد افزود: البته زياد در مورد رضا فروزانی صحبت نکنيم بهتر است چرا که او ديگر در تيم ما نيست. من نيز تلاش خواهم کرد از اين پس با قدرت بيشتری بتوانم برای تيمم مثمر ثمر باشم.
وی ادامه داد: من در دو مسابقه در هفته چهاردهم و پانزدهم به دليل مصدوميت غايب بودم و در بازی قبلی برابر صبای قم به ميدان رفتم. اما متاسفانه نتوانستم مقابل اين تيم نتيجه قابل قبولی کسب کنم.
هافبک تيم سايپا اضافه کرد:‌ ‏با توجه به تغيير و تحولی که در تيم صورت گرفته است تمرينات بسيار خوب و شادابی را پشت سر گذاشته‌‏ايم و مطمئناً برابر پرسپوليس هم يک بازی خوب و زيبا را از تيم سايپا شاهد خواهيد بود. اميدوارم از بازی برابر پرسپوليس استارت پيروزی‌‏های خود را بزنيم تا با روحيه مضاعف در مسابقات آتی به ميدان برويم.
پروين گفت: متاسفانه من با اخطاری که در بازی قبلی مقابل صبای قم دريافت کردم سه اخطاره شدم و در مسابقه برابر پرسپوليس غايب خواهم بود و از روی سکوها تيمم را تشويق خواهم کرد. البته به طور يقين با توجه به پتانسيل بالای تيم سايپا به هيچ وجه جالی خالی من احساس نخواهد شد و ساير بازيکنان به خوبی می‌‏توانند توانايی‌‏هايشان را نشان دهند. البته خودم خيلی دوست داشتم در اين مسابقه حضور داشته باشم اما به هر حال شايد قسمت نبود.
وی در پاسخ به اين سوال که آيا اختلاف پدرش (علی پروين) با محمد مايلی‌‏کهن باعث بروز مشکلات احتمالی برای وی در سايپا خواهد شد، گفت: نه، من مشکلی با کسی ندارم و به عنوان يک بازيکن در طول تمرينات و بازی‌‏ها با تلاش زيلد کار خودم را دنبال خواهم کرد.
هافبک تيم سايپا در خصوص اينکه آيا علی پروين برای تماشای بازی پرسپوليس و سايپا در ورزشگاه آزادی حاضر خواهد شد، گفت:‌ من از اين موضوع اطلاعی ندارم اما می‌‏توانيد اين موضوع را از پدرم سوال کنيد.





















Copyright: gooya.com 2016