پنجشنبه 6 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: مانند نيمه دوم بازی با کويت باشيم، پيروز می‌شويم، ايسنا

- اهميتی به تغيير سرمربی عربستان نمی‌دهم

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران گفت: اگر به مانند نيمه دوم ديدار با کويت بازی کنيم، بدون شک تيم ملی عربستان چاره‌ای جز شکست در تهران نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی دايی در آستانه ديدار حساس تيم ملی فوتبال ايران برابر تيم عربستان در چهارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰، پيرامون اين مسابقه اظهار کرد: تيم ملی ايران شرايط خوبی دارد و با اضافه شدن دو لژيونر ديگر تيم يعنی جواد نکونام و مسعود شجاعی به جمع بازيکنان، تمرينات با نفرات کامل دنبال می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: معتقدم اگر تيم ما بتواند به مانند نيمه دوم بازی تدارکاتی برابر تيم کويت، مقابل تيم ملی عربستان بازی کند، بدون شک اين تيم چاره‌ای جز شکست در تهران نخواهد داشت. تيم ايران به واقع برتر از عربستان است و بچه‌های ما انگيزه بالايی برای موفقيت دارند چرا که به خوبی می‌دانند برای صعود به جام جهانی تا چه حد نيازمند پيروزی در اين بازی هستيم.

دايی در ارزيابی‌اش از تفکرات سرمربی جديد تيم عربستان (ژوزه پسيرو) تصريح کرد: از تفکرات اين مربی شناخت زيادی ندارم و ما بيشتر با نوع کار و سيستم تيم عربستان در زمان سرمربی قبلی اين تيم يعنی "ناصر الجوهر" آشنا هستيم؛ اما به هر صورت توجه زيادی به اين مساله نداشته و آنقدر پتانسيل و قدرت تيم ايران را بالا می‌دانيم که معتقديم عربستان با هر مربی که می‌خواهد بيايد، اما با دست خالی تهران را ترک خواهد کرد.





















Copyright: gooya.com 2016