شنبه 24 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ستاره تیم ملی فوتبال آمریکا، آنفولانزای خوکی گرفت، ایلنا

طبق اعلام مرکز کنترل بیماری های آمریکا، افرادی که ویروس H1N1 را در بدن دارند، پس از آنکه یک هفته از بیماری شان سپری شد و زمانی که علائمی از جمله تب و مشخصات بیماری شان برطرف می شود، دیگر ناقل ویروس نیستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




از شواهد و اطلاعات موجود به نظر می رسد که ستاره تیم ملی فوتبال آمریکا مبتلا به ویروس H1N1 یا همان آنفولانزای خوکی شده است.
به گزارش ایلنا،پس از آزمایشهای صورت گرفته مشخص شد که "لاندن داناوان" ، ستاره باشگاه لس آنجلس گلکسی و تیم ملی آمریکا به ویروس H1N1 مبتلا است.
داناوان روز پنج شنبه در جریان این خبر قرار گرفته است. او از زمانی که تیم آمریکایی برای از سر گرفتن تمریناتش در فلوریدا، گرد هم آمده بودند احساس بیماری می کرد. داناوان در این خصوص به SI گفت:روز یکشنبه که به میامی رسیدیم احساس عجیبی داشتم. واقعا حس بدی داشتم و در نهایت به نزد دکتر رفتم. پزشک با نمونه برداری های لازم، اعلام کرد که به آنفولانزای خوکی مبتلا شده ام.

داناوان روز چهارشنبه نیز در جریان دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکا ، 90 دقیقه مقابل تیم ملی مکزیک در ورزشگاه آستکا به میدان رفت و علاوه بر مشارکت خوبی که در گل چاری دیویس داشت، توانست خط دفاع تیم میزبان را نیز خسته کند و یکی از مهره های موثر آمریکایی ها دراین دیدار بود، هر چند که در نهایت نتوانست از شکست تیمش جلوگیری نماید. داناوان در ادامه صحبتهایش گفت:آخرین باری که در ورزشگاه آستکا حاضر شدم، حس خیلی بدی نداشتم. فقط احساس بی حالی و سستی می کردم و احساسی عادی نداشتم.

در حالی که داناوان ممکن است در شرایطی باشد که بتواند در دیدار آتی گلکسی مقابل سیاتل سراوندرز این تیم را همراهی کند، یک پزشک اعلام کرده که بازیکنان حاضر در لیگ آمریکا باید مواظب باشند که این بازیکن را از سایرین جدا نگاه دارند تا از انتقال این ویروس به سایر هم تیمی ها جلوگیری شود. یکی از بازیکنانی که اکنون در خطر ابتلا قرار دارد، دیوید بکام است.

طبق اعلام مرکز کنترل بیماری های آمریکا، افرادی که ویروس H1N1 را در بدن دارند، پس از آنکه یک هفته از بیماری شان سپری شد و زمانی که علائمی از جمله تب و مشخصات بیماری شان برطرف می شود، دیگر ناقل ویروس نیستند . هنوز مشخص نیست که لاندن داناوان بتواند در دیدار تیمش مقابل سیاتل سراوندرز به میدان برود یا خیر.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016