شنبه 31 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خداداد ممنوع المصاحبه شد، فارس

رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، سرمربي استقلال اهواز را تا اطلاع ثانوي ممنوع‌المصاحبه كرد.

خداداد عزيزي، سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز پس از پيروزي يك بر صفر تيمش مقابل مس كرمان در نشست خبري پس از بازي برابر مس كرمان حاضر نشد.

مسئولان اين تيم علت عدم حضور وي در اين نشست را ممنوع‌المصاحبه شدن توسط شريفي، رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال اعلام كردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




كريم بوستاني، مربي استقلال اهواز درباره اين موضوع در كنفرانس خبري پس از بازي اظهار داشت: صبح روز پنجشنبه مجتبي شريفي در تماس تلفني با خداداد عزيزي اعلام كرد تا اطلاع ثانوي حق مصاحبه و حضور در نشست مطبوعاتي پس از بازي را ندارد.

وي در مورد بازي با مس كرمان خاطرنشان كرد: نيمه اول بازي خوبي را برگزار كرديم، اما در نيمه دوم، مس تيم برتر ميدان بود. كادر فني استقلال اهواز زماني كه برتري مس را در نيمه دوم احساس كرد، تغيير تاكتيك داد و روي ضد حملات برنامه‌ريزي كرد. خوشبختانه توانستيم نتيجه لازم را كسب كنيم و 3 امتياز با ارزش را به دست آوريم.

مربي تيم فوتبال استقلال اهواز عنوان كرد: استقلال اهواز يك تيم بدون ادعا است و در آينده مي‌تواند يكي از مدعيان كسب سهميه آسيا در ليگ باشد.

بوستاني در خصوص حضور ميلاد ميداودي در تيم استقلال اهواز تأكيد كرد: با توجه به اينكه تيم الاهلي امارات اردويي در انگلستان برگزار كرده و مديرعامل اين باشگاه نيز همراه اين تيم است، منتظر هستيم تيم قبلي ميداودي از انگلستان برگردد و ITC اين بازيكن را صادر كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016