پنجشنبه 26 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی پاشازاده سرمربی آريا سپاهان قم شد، مثلث استقلالی‌های سابق در قم، فارس

خبرگزاری فارس: مدير تيم فوتبال آريا سپاهان قم از معرفی مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی تيم فوتبال آريا سپاهان قم در مسابقات فصل جديد ليگ دسته دوم جام آزادگان خبر داد.

مرتضی کامرانی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قم بيان داشت: به دنبال توافق با مهدی پاشازاده ملی‌پوش سابق و بازيکن قديمی و مطرح تيم فوتبال استقلال تهران، وی به عنوان سرمربی و نفر اول کادر فنی، تيم آريا سپاهان قم را در فصل جديد رقابت‌های ليگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان هدايت می‌کند.
وی ادامه داد: حضور مهدی پاشازاده در تيم آريا سپاهان قم باعث شد تا دو چهره سرشناس ديگر از جمع استقلالی‌های قديم و نامی فوتبال کشورمان يعنی محمد خرمگاه و علی چينی که سال‌ها در اين تيم درخشيده‌اند، نيز در کادر فنی آريا سپاهان به عنوان مربی حضور يابند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مدير تيم فوتبال آريا سپاهان قم افزود: البته با توجه به ارتباط خوب و نزديکی که بين اين مربيان با سرمربی تيم فوتبال جوانان صبای قم برقرار شده است، ناصر بختياری زاده نيز به عنوان يکی از اعضای کادر فنی در تيم آريا سپاهان قم حضور خواهد داشت.
وی اظهار داشت: بعد از مشخص شدن اعضای کادر فنی بلافاصله به سراغ انتخاب بازيکنان تيم رفتيم که خوشبختانه در اين زمينه نيز اقدامات بسيار خوبی صورت گرفته است و بعد از تست‌گيری در حال حاضر بازيکنان خوبی در تيم حضور دارند.
کامرانی خاطرنشان کرد: اولويت اصلی تيم آريا سپاهان برای جذب بازيکن، فوتباليست‌های قمی هستند که در همين راستا تاکنون از تعداد زيادی از فوتباليست‌های بومی تست‌گيری شد که خوشبختانه بازيکنان بسيار خوبی نيز در بين آنها حضور دارند و به زودی قرار داد آنها نيز با تيم به ثبت خواهد رسيد.
وی اضافه کرد: زمان زيادی تا آغاز بازی‌های فصل جديد ليگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور باقی نمانده است و به همين خاطر بايد حداکثر تا اوايل هفته آينده اسامی و قراردادهای ثبت شده بازيکنان تيم را به مسئولان برگزاری رقابت‌های ليگ آزادگان ارائه کنيم.
مدير تيم فوتبال آريا سپاهان قم با اشاره به ظرفيت خوب فوتبال در قم تصريح کرد: فوتباليست‌های قابل و توانمندی در قم حضور دارند که قطعا از آنها در ليگ دسته دوم امسال استفاده خواهد شد، ضمن اينکه بيش از ما مهدی پاشازاده و محمد خرمگاه بر اين نکته تاکيد دارند.
وی بيان داشت: بعد از نقل و انتقالات صورت گرفته در حوزه مديريت باشگاه که باعث شد اين تيم از سازان راه سابق به آريا سپاهان تغيير نام دهد، بلافاصله تمرينات تيم زير نظر کادر فنی آغاز شد تا در فاصله اندک تا آغاز فصل جديد، زمان کافی برای آماده‌سازی تيم داشته باشيم.
کامرانی تصريح کرد: بازی‌های فصل جديد ليگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برای ما از اهميت بسيار بالايی برخوردار است بنابراين با تشکيل کادر فنی صاحب نام و قدرتمند به دنبال صعود به ليگ دسته اول جام آزادگان هستيم.
وی يادآور شد: قرعه‌کشی رقابت‌های فصل جديد ليگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور نيز انجام شده است و حريفان تيم آريا سپاهان قم نيز مشخص شده‌اند اما هنوز زمان و برنامه بازی‌های فصل جديد اعلام نشده است.
مدير تيم فوتبال آريا سپاهان قم تاکيد کرد: برای آوردن مهدی پاشازاده به تيم آريا سپاهان تلاش زيادی را انجام داديم زيرا اين مربی با توجه به توانايی و شناختی که از وی در فوتبال اروپا و به خصوص در کشور اتريش وجود دارد، در آستانه پيوستن به يکی از تيم‌های بزرگ اتريش قرار داشت اما از وی خواستيم که با ما همکاری کند و وی به اين درخواست پاسخ مثبت داد.
وی ابراز داشت: هدف ما از حضور در قم و شرکت در رقابت‌های ليگ دسته دوم جام آزادگان خدمت به فوتبال قم است، به همين دليل قصد داريم علاوه بر تيم آريا سپاهان در ليگ دسته دوم، تيم آريا سپاهان (ب) را نيز در ليگ دسته سوم جام آزادگان راه‌اندازی کنيم.
کامرانی همچنين از تلاش برای تشکيل تيم اميد آريا سپاهان قم خبر داد و افزود: برای اين کار گفتگوهايی با مسئولان تربيت بدنی و هيئت فوتبال استان قم داشته‌ايم و آنها مربی خوب و نامداری به نام ناصر بختياری‌زاده را که از مربيان سازنده در فوتبال پايه استان قم است را به ما معرفی کرده‌اند، بنابراين با استفاده از توان، تجربه و شناخت اين مربی و همچنين ساير مربيانی که اميدواريم به‌زودی با آنها آشنا شويم، می‌توانيم کارهای بزرگی در فوتبال قم انجام دهيم.
وی تصريح کرد: هدف ما از حضور در مسابقات ليگ دسته دوم جام آزادگان، کسب سهميه صعود به ليگ دسته اول است بنابراين در اين راه نياز به مساعدت تمامی بخش‌های استان داريم و از همه دوستداران فوتبال نيز می‌خواهيم که در طول بازی‌های ليگ از اين تيم به خوبی حمايت کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016