شنبه 28 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاشيه‌های ديدار استقلال – استيل آذين: از درخواست صداوسيما تا پخش نشدن مستقيم بازی، ايسنا

ديدار تيم‌های فوتبال استقلال و استيل آذين با حاشيه‌هايی روبرو بود که مهم ترين آن پخش نشدن بازی به طور مستقيم از سوی صداوسيما بود.


به گزارش ايسنا، گروه فنی صدا و سيما قصد داشت به دليل آماده نبودن امکانات فنی‌اش بازی را برای ۲۰ دقيقه به تعويق بيندازد که اين موضوع مورد مخالفت باشگاه استقلال قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




* اشکال در سيستم فرستنده سيما باعث شد ديدار استقلال و استيل آذين بطور مستقيم پخش نشود!! گروه تلويزيون در نيمه دوم يک خودروی جديد حامل تجهيزات ضبط بازی و پخش زنده را جايگزين خودروی قبلی کرد.


* تيم استقلال پيش از غروب آفتاب وارد ورزشگاه آزادی شد و اعضای اين تيم در رختکن آزادی روزه خود را افطار کردند.


* واعظی آشتيانی مديرعامل استقلال پيش از آغاز مسابقه با حضور در رختکن استقلال برای آبی پوشان آرزوی موفقيت کرد.


* در حالی که تا زمان افطار عده ی کمی در ورزشگاه آزادی حضور داشتند اما هر چه به زمان بازی نزديک تر می شد، تعداد تماشاگران نيز افزايش می يافت.


* درج تبليغات جديد در ورزشگاه آزادی از سوی مجموعه آزادی و بدون هماهنگی با سازمان ليگ موجب اعتراض نمايندگان فدراسيون فوتبال شد که اين امر را خلاف قانون می دانستند. به همين جهت پارچه های تبليغاتی از روی سايبان نيمکت ها به پايين کشيده شد.


* اينترنت بی سيم ورزشگاه آزادی در اين بازی هم همچون ديدار استقلال – سايپا قطع بود!


* افشين قطبی و دستيارانش از جايگاه ويژه ناظر ديدار استقلال و استيل آذين بودند.


* تلفن همراه حاضران در ورزشگاه در طول بازی مرتب زنگ می خورد و آنها مجبور شدند لحظه به لحظه مسابقه را برای آشنايانشان که پای تلويزيون نشسته بودند،‌ گزارش کنند!


* بارش بارانی ملايم پيش از آغاز مسابقه زمين بازی را برای برگزاری مسابقه آماده تر و فضايی دلپذير ايجاد کرد.


* حشمت مهاجرانی مدير فنی استيل آذين پس از ۳۰ و اندی سال برای تماشای يک مسابقه رسمی قدم به ورزشگاه آزادی گذاشت. سرمربی تيم ملی ايران در جام جهانی ۱۹۷۸ پيش از شروع بازی توسط غلامحسين مظلومی با دسته گل مورد استقبال قرار گرفت.


* بازيکنان استقلال و استيل آذين در تونل ورزشگاه با هم روبرو شدند، برخورد علی کريمی با ملی پوشان قديم و جديد استقلال از نکات جالب توجه اين رويارويی در مقابل رختکن ها بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016