پنجشنبه 9 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده انتظامي تهران: پليس آمادگي لازم براي تامين امنيت و برخورد با تجمعات احتمالي دراستاديوم آزادي رادارد، ايسنا

شصت و هفتمين شهرآورد پايتخت روز جمعه در حالي برگزار مي‌شود كه به گفته فرمانده نيروي انتظامي، ماموران انتظامي تمهيدات لازم را براي تامين امنيت و همچنين پيشگيري از هرگونه خسارت احتمالي پيش‌بيني كرده‌اند، ضمن اينكه شهرداري هم مسائل رفاهي را براي اين بازي در نظر گرفته است.

به گزارش سرويس «حوادث» ايسنا، سردار احمدي‌مقدم همچنين گفت: تنها موضوعي كه هنوز مشكل آن برطرف نشده، موضوع بليت فروشي است كه اميدواريم در اين باره ساز و كار مناسبي هم از سوي مسوولان درنظر گرفته شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين باره سردار رجب‌زاده فرمانده انتظامي تهران بزرگ نيز در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث ايسنا، با اعلام آمادگي پليس براي برقراري نظم و امنيت بازي، گفت: نيروهاي پليس همچون سنوات گذشته، ماموريت برقراري نظم و امنيت را در اين دوره برعهده دارند.

وي در رابطه با تمهيدات پليس براي بازي استقلال - پرسپوليس كه روز جمعه 10 مهرماه برگزار مي‌شود، گفت: پليس همچون گذشته تمهيدات ويژه‌اي را براي ديدار دو تيم فوتبال استقلال - پرسپوليس در نظر گرفته است كه براساس آن ماموران راهور و انتظامي از شب پيش از مسابقه در محدوده استاديوم آزادي مستقر خواهند شد.

وي در رابطه با تجمعات احتمالي از سوي برخي از افراد، اظهار كرد: فكر نمي‌كنم تجمعي در داخل و بيرون ورزشگاه اتفاق بيفتد اما اگر مشكلي در اين زمينه بوجود آيد، پليس آمادگي برخورد با موضوع را دارد.

در اين باره سردار احمدي‌مقدم نيز تاكيد كرد: تاكنون سابقه نداشته ورزشگاه‌ها به جولانگاه‌ مسائل سياسي مبدل شود و اينگونه نيز نخواهد شد.

سردار رجب زاده در ادامه با تكذيب شايعاتي مبني بر برخورد پليس با افرادي كه نمادهاي سبز به همراه دارند، گفت: برخورد پليس با افرادي كه نمادهاي سبز به همراه دارند صحت ندارد، اما يكسري از ابزار و نمادها اجازه ورود به داخل استاديوم را ندارند كه پليس تماشاگران را مورد بازرسي قرار داده و از آوردن يكسري اقلام ممنوعه مانند چاقو و زنجير جلوگيري خواهد كرد .

وي تصريح كرد: پليس اجازه نمي‌دهد كه افرادي بخواهند جو استاديوم را سياسي كنند، كه اين موضوع هم ممكن است از سوي هر گروهي باشد در نتيجه اين ممنوعيت براي تمام گروه‌ها در داخل استاديوم وجود دارد و صرفا مربوط به يك گروه خاص نيست، اين درحالي است كه معمولا خود تماشاگران اجازه سياسي شدن جو ورزشگاه را نمي‌دهند.

به گفته فرمانده انتظامي تهران بزرگ، ماموران راهور و انتظامي از پنجشنبه شب در محدوده استاديوم آزادي تا پايان بازي مستقر خواهند شد.

وي اظهار اميدواري كرد كه با ايجاد وضعيت مطلوب در استاديوم، تماشاگران در يك فضاي مناسب بازي اين دو تيم پرطرفدار را تماشاكنند.


استقرار 50 آتش‌نشان و 10 دستگاه خودروي آتش‌نشاني در استاديوم آزادي

همچنين تيموري،‌ معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني تهران نيز از بكارگيري 50 آتش‌نشان براي تامين ايمني بازي دو تيم استقلال - پرسپوليس در جمعه آتي خبرداد و به ايسنا گفت: 50 نيروي آتش‌نشان به همراه 10 دستگاه خودرو سبك و سنگين آتش‌نشاني در پاركينگ‌هاي شرقي و غربي استاديوم جانمايي خواهند شد و تعدادي از آتش‌نشانان نيز در بين تماشاگران مستقر مي‌شوند.

وي ادامه داد: دو ايستگاه آتش‌نشاني نيز در روز جمعه در جاده مخصوص كرج و دو ايستگاه آتش‌نشاني ديگر دراتوبان كرج - تهران آماده باش هستند.

تيموري زمان استقرار نيروهاي آتش‌نشان را در محدوده استاديوم آزادي از ساعت 12:30 ظهر جمعه عنوان كرد و گفت: در داخل استاديوم نيروهاي آتش‌نشان ايستگاه 20 سازمان آتش‌نشاني مستقر است و همچنين ماموران ايستگاه 30 آتش‌نشاني تهران واقع در جنگل چيتگر در آماده باش كامل بسرخواهند برد.

به گفته معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني تهران پس از اتمام بازي ماموران آتش‌نشاني در مسيرهاي منتهي به استاديوم تا ميدان‌هاي انقلاب و امام حسين(ع) مستقر مي‌شوند.


استقرار 13 دستگاه خودروي آمبولانس با 30 پرسنل امدادي در استاديوم آزادي

به گزارش ايسنا و براساس اعلام روابط عمومي مركز اورژانس تهران، اين مركز با استقرار 11 دستگاه آمبولانس، يك دستگاه موتورلانس و يك دستگاه اتوبوس آمبولانس با حدود 30 پرسنل اعم از پزشك، پرستار و امدادگر از ساعت 10 صبح جمعه تا پايان برگزاري مسابقات داربي 67 در استاديوم آزادي حضور خواهد داشت.

همچنين مركز اورژانس تهران از تماشاچيان خواست تا براي حفظ سلامت، ايمني و كاهش حوادث حين خروج از درب‌ها، آرامش خود را حفظ كنند و از آوردن هرگونه موادمحترقه به داخل محوطه خودداري و در صورت بروز هرگونه حادثه‌اي به يكي از واحدهاي مستقر در ورزشگاه مراجعه كنند.


يك‌هزار و 700 دستگاه اتوبوس و 500 دستگاه ميني‌بوس آماده جابجايي تماشاگران

شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه در اطلاعيه‌اي با توجه به در پيش بودن مسابقه فوتبال كه بين تيم‌هاي پيروزي و استقلال در روز جمعه دهم مهر‌ماه در ورزشگاه آزادي زمينه حضور علاقمندان اين دو تيم را فراهم كرده است.

در اطلاعيه شركت واحد تاكيد شده است كه يكهزار دستگاه اتوبوس و 700 دستگاه اتوبوس بخش خصوصي و 500 دستگاه ميني بوس جهت جابجايي تماشاگران فعال خواهند بود، بر همين اساس 200 دستگاه اتوبوس سامانه‌هاي تندرو يك و دو (BRT) در پايانه آزادي آماده سرويس دهي در مسير پايانه خاوران و چهار راه تهرانپارس خواهند بود.

در اين اطلاعيه تاكيد شده كه تماشاگران پس از پايان بازي مي‌توانند با مراجعه به محل توقف اتوبوسها كه در اطراف ورزشگاه آزادي مستقر و با علائم خاص مسير آنها تعيين شده به مبادي مورد نظر بازگردند.

به گزارش ايسنا، مسيرهاي تعيين شده شامل ورزشگاه آزادي ـ بزرگراه رسالت ـ بزرگراه حكيم ـ سيدخندان و ميدان رسالت، ورزشگاه آزادي ـ جاده مخصوص كرج ـ ميدان شمشيري ـ ميدان قزوين ـ ميدان راه‌آهن و ورزشگاه آزادي ـ ميدان انقلاب ـ ميدان امام حسين (ع) خواهد بود.

حسين بيژني ــ مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه ـ ضمن تشكر مجدد از تماشاگران فهيم فوتبال كه طي دو سال گذشته نهايت همكاري را با خدمت گزاران خود در شركت واحد داشته‌اند، از طرفداران دو تيم پايتخت درخواست كرد كه در حفظ و نگهداري اتوبوسهاي شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه همچون گذشته همكاري و تعامل لازم را داشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016