جمعه 27 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تساوی تراکتورسازی و شاهین بوشهر در تبریز - درگیری سرمربی تراکتورسازی با خبرنگاران، مهر

دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و شاهین بوشهر با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر عصر امروز(جمعه) تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در حضور بیش از 60 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه یادگار امام برابر تیم شاهین بوشهر به تساوی یک بر یک دست یافت.

در این دیدار محمد نصرتی در دقیقه 5 از روی نقطه پنالتی برای تیم تراکتورسازی گل زد و در دقیقه 12 ایوان پتروویچ این بازی را به تساوی کشاند.

تراکتورسازی با این تساوی 28 امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت. شاهین بوشهر نیز با 22 امتیاز در رده سیزدهم ایستاده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از تساوی تیمش برابر شاهین بوشهر خبرنگاران را به برهم زدن آرامش این تیم متهم کرد و گفت: دیگر از کار کردن در این وضعیت خسته شده ام.
به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند که پس از تساوی یک بر یک عصر جمعه تیمش برابر شاهین بوشهر با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه برخی رسانه های داخلی علیه تراکتورسازی حاشیه سازی می کنند و اجازه نمی دهند تیم ما روند عادی خودش را ادامه دهد.

وی که در دیدارهای گذشته تراکتورسازی نیز بارها با خبرنگاران رسانه های مختلف از جمله رسانه های محلی تبریز درگیری لفظی پیدا کرده بود ادامه داد: ای کاش تعصب و عرقی که در بین تماشاگران و مردم تبریز وجود دارد در نزد برخی آقایان رسانه ای و مسئولان نیز بود تا می توانسیم با کمک یکدیگر تراکتورسازی را به شرایط خوبی برسانیم.

کمالوند با بیان اینکه از این وضعیت خسته شده است گفت: برخلاف سایر تیم ها ما در نیم فصل دوم نتوانستیم تیم خود را تقویت کنیم و بازیکنان مورد نظرمان را به خدمت بگیریم. برخی بازیکنان مصدوم هستند و برخی نیز با محرومیت مواجه شده اند. پیمنتا هم که از تراکتورسازی رفته است و بازیکن جانشینی برای وی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: با این شرایط کار کردن سخت است اما همانطور که قبلا قول داده ام تراکتورسازی را در لیگ برتر نگه خواهم داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016