چهارشنبه 7 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازتاب خداحافظی ناگهاني مهدوی کیا از فوتبال آلمان، ایلنا

mahdavi_kia_goodbyDE.jpg
روزنامه پرتيراژ آلمان خداحافظي ستاره فوتبال ايران را با بوندس ليگا وحضورش درباشگاه استیل آذین را غيرمنتظره و ناگهاني توصيف كرد.

به گزارش ايلنا، مهدي مهدوي كيا پس از توافق با مقامات باشگاه استيل آذين براي عقد قرارداد رسمي شبانه راهي تهران شد و حتي خبرنگاران حرفه‌اي آلمان را نيز شوكه كرد.

گزارش منتشر شده در روزنامه بيلد آلمان كه در آخرين ساعات قبل از چاپ آخر آن وارد صفحه شده حاكي از آن است كه انتقال قريب الوقوع مهدي به فوتبال ايران بسيار ناگهاني و بدون دخالت واسطه‌ها صورت گرفته و هيچ خبرنگاري در آلمان از اين انتقال مطلع نبوده است.

جالب اين جا است كه روابط عمومي باشگاه فرانكفورت آلمان نيز به نقل از منابع خبري آلمان از انتقال مهدوي كيا به فوتبال ايران خبر داده است.

نويسنده بيلد در گزارش خبري خود آورده است: اين انتقال بسيار ناگهاني بوده و هواداران هامبورگ را شوكه خواهد كرد چرا كه آنها براي خداحافظي با فوتباليست محبوب سال‌هاي نه چندان دور تيم خود قطعا برنامه خاصي را در نظر مي‌گيرند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مهدوي كيا: پرسپوليس شرايط جذب مرا نداشت

هافبک جديد تیم فوتبال استیل آذين تهران گفت: بااهداف بزرگی خوشحالم پس از 11 سال به ایران واستیل آذين پیوستم

به گزارش ايلنا، مهدي مهدوي كيا پس از عقدقرارداد جديد خود با تيم فوتبال استيل آذين اظهار كرد: مهمترين هدفم از اين تصميم اين بود كه بعد از اين مدت طولاني به خانواده‌ام نزديكتر باشم. ضمن اينكه در شروع ليگ امسال آلمان سختي‌هاي زيادي كشيدم و اكنون هم دوست ندارم به حاشيه بروم .
در تمرينات اينتراخت فرانكفورت حضور خوبي داشتم و مربيان از من راضي بودند حتي در اردوي اخيري كه در تركيه هم داشتيم در يكي دو بازي دوستانه بازي كردم اما تنها در بازي رسمي به ميدان نرفتم و اين در حالي بود كه سرمربي تيم براي عدم حضور من در بازيهاي رسمي دلايل فوتبالي نداشت. خيلي ساده و شفاف با سرمربي تيم صحبت كردم و او اعتقادي به بازي كردنم نداشت .

وی افزود : من هميشه پرسپوليسي بوده و هستم سالهاي زيادي در اين تيم بازي كردم. از پرسپوليس ترانسفر شدم. اما اين تيم اكنون شرايطي دارد كه نمي‌تواند بازيكني را به ليستش اضافه كند، لذا تصميم به حضور در استيل آذين گرفتم. اين تيم ستاره‌هاي زيادي دارد كه سال‌ها در پرسپوليس بازي كردند و اكنون از همبازي شدن با آنها خوشحال هستم.

مهدوي كيا گفت: از اول فصل در بوندسليگا وقتي از تركيب كنار گذاشته شدم اميدوار بودم شرايط در آينده بهتر شود اما بعد از شش ماه اوضاع فرقي نكرد. لذا از مديران باشگاه استيل آذين تشكر مي‌كنم كه شرايطي فراهم كردند كه دوباره كنار خانواده‌ام باشم. فكر مي‌كنم در اين مدت كه در خارج از ايران بازي كردم عملكرد قابل قبولي به عنوان نماينده فوتبال ايران در آلمان داشتم. همچنين مرسوم است بازيكناني كه به خارج از كشور مي‌روند به ميهن‌شان بازگردند و من امروز از اين اتفاق خوشحالم.

وي در ارزيابي‌اش از آينده تيم استيل آذين در ليگ برتر گفت: تنها 10 بازي به پايان مسابقات باقي نمانده و اميدوارم با كمك بازيكنان دست به دست هم دهيم تا استيل آذين بتواند سهميه ليگ قهرمانان آسيا را كسب كند. وجود ستاره‌هاي متعدد در يك تيم چندان مهم نيست چرا كه مهمتر از آن داشتن يك تيم متحد و هماهنگ است .

مهدوي كيا در پاسخ به اين سوال كه چرا فوتبالتان را در استيل آذين به پايان خواهيد برد، گفت: از فرداي خودم بي‌خبرم و هنوز زود است كه در مورد اين مسئله صحبت كنيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به بازي نكردن در تيم اينتراخت در اين فصل آيا آمادگي لازم براي حضور در تركيب اصلي استيل آذين را داريد، تصريح كرد: همانطور كه گفتم تمرينات خوبي را داشتم و در بازيهاي غيررسمي هم به ميدان رفتم و طبق نظر مربيان تمريني اينتراخت شرايطم خوب است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016