پنجشنبه 3 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صعود انگليس به عنوان تيم دوم گروه بعد از پیروزی در برابر اسلووني (+ ویدئو)، فارس

پيروزي يك بر صفر انگليس برابر اسلووني، همزمان با پيروزي آمريكا برابر الجزاير باعث شد مردان كاپلو به عنوان تيم دوم راهي مرحله حذفي شوند.

به گزارش خبرگزاري فارس، دو تيم فوتبال انگليس و اسلووني در ورزشگاه نلسون ماندلا از ساعت 18:30 به وقت تهران به مصاف يكديگر رفتند.
اسلووني با سيستم 4-4-2 و انگليس با سيستم 4-1-2-1-2 وارد ميدان شدند.

شاگردان كاپلو بيش از حريف اروپاي شرقي خود توپ و ميدان را در اختيار داشتند و همانطور كه پيش بيني مي‌شد شاهد يك بازي بسيار درگيرانه و ربرخورد بوديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فشار زياد بازيكنان انگليس روي دروازه حريف باعث شد تاكتيك پيچيده كاپلو رفته‌رفته در زمين اجرا شده و عرصه را بر اسلووني تنگ و تنگ‌تر سازد.

دفو در دقيقه 23 براي انگليس گلزني كرد تا گره كور چين‌هاي پيشاني دن‌فابيو تا حدودي باز شود.
بازيكنان انگليس در نيمه اول فرصت‌هاي بسياري را از دست دادند و مي توانستند با گل‌هاي زده بيشتري به رختكن بروند.
در دقيقه 30 لمپارد و روني دو موقعيت مسلم گلزني را به صورت پياپي از دست دادند تا حاشيه امنيت تك گل به ثمر رسيده بيش از پيش احساس شود.

انگليس در نيمه دوم كنترل كامل ميدان را در اختيار گرفته وبد كم‌كم شاهد يك بازي يك طرفه بوديم.
روني و تري يكي پس از ديگري موقعيت‌هاي مسلم گلزني را از دست مي‌دادند.

وين روني در دقيقه 57 در موقعيت تك به تك توپ را به تير دروازه اسلووني كوبيد تا كاپلو بيش از پيش نگران حاشيه امنيت تك گل تيمش باشد.

اسلووني در دقيقه 67 بازي صاحب يك موقعيت بسيار عالي براي جبران گل خورده شد اما فداكاري تري و لمپارد اين حمله را مهار كرد و ديگر مدافعين تيم شرمنده اين حضور به موقع شدند.
در پايان بازي انگليس با وجود پيروزي يك بر صفر برابر اسلووني به خاطر پيروزي آمريكا برابر الجزاير به عنوان تيم دوم گروه سوم راهي مرحله حذفي شد.

اين ديدار به قضاوت اشتارك آلماني برگزار شد و جوكيچ در دقيقه 40 و بيرشا 79 و دديچ 81 از اسلووني و جانسن 48 از انگليس كارت زرد دريافت كردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016