جمعه 11 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برزيل با تمامی افتخاراتش از جام جهانی حذف شد، ايلنا


در اين ديدار که در ورزشگاه "نلسون ماندلا" شهر پورت اليزابت برگزار شد، تيم مدعی برزيل با نتيجه دو بر يک مغلوب حريف خود شد تا وداع تلخ از اين دوره از مسابقه ها داشته باشد.

ايلنا: تيم ملی فوتبال برزيل عصر جمعه با شکست برابر هلند از دور رقابت های جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی کنار رفت.

[گل های بازی را ببینید]

به گزارش ايلنا، در اين ديدار که در ورزشگاه "نلسون ماندلا" شهر پورت اليزابت برگزار شد، تيم مدعی برزيل با نتيجه دو بر يک مغلوب حريف خود شد تا وداع تلخ از اين دوره از مسابقه ها داشته باشد.

گل های اين بازی را "روبينهو" در دقيقه ۱۰ برای تيم برزيل و "فيلپه ملو" هافبک برزيل(گل به خودی) و "وسلی اشنايدر" در دقيقه ۶۸ برای تيم هلند به ثمر رساندند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




"فيليپه ملو" هافبک تيم برزيل در دقيقه ۷۳ با دريافت کارت قرمز از زمين بازی اخراج شد.

بازيکنان تيم برزيل با تفکرات تهاجمی وارد زمين شدند و توانستند با کنترل ميانه ميدان، حملاتی را بر روی دروازه هلند طراحی کنند.

تيم برزيل در دقيقه ۱۰ بر روی پاس عمقی "فيليپه ملو" و ضربه ديدنی روبينو به گل دست يافت تا در آستانه صعود به مرحله نيمه پايانی قرار گيرد.

در نيمه نخست، بازيکنان تهاجمی تيم برزيل (کاکا، لوييس فابيانو و روبينهو ) با جا به جايی های فراوان، فضای لازم را برای گلزنی يکديگر ايجاد کردند، اما بازيکنان تيم هلند با تفکرات تدافعی وارد زمين شدند و در نهايت نتوانستند مثلث خط حمله برزيلی ها را مهار کنند.

آنان پس از گل تيم برزيل حملاتی را از جناحين بر روی دروازه "جوليو سزار" دروازه بان تيم برزيلی طراحی کردند، اما ضربات "ديرک کويت" و " آرين روبن" بی نتيجه ماند تا نارنجی پوشان هلند با شکست به رختکن بروند.
در نيمه دوم، بازيکنان تيم هلند با سرعت دادن به بازی از تراکم خط ميانی زردپوشان برزيل عبور کرده و حملاتی را بر روی دروزاه سزار طراحی کردند.

فشار حملات هلندی ها از جناحين در دقيقه ۵۳ به ثمر نشست، به طوری که سانتر "وسلی اشنايدر" از جناح راست پس از برخورد به سر ملو وارد دروازه تيم برزيل شد تا بازی به تساوی کشيده شود.
پس از اين گل، "دونگا" سرمربی تيم برزيل "ميشل باستوس" مدافع چپ کم تجربه اين تيم را از زمين خارج و " گيلبرتو" را جانشين اين تيم کرد تا ضعف اين تيم در اين منطقه برطرف شود.




حملات نارنجی پوشان از جناحين ادامه يافت تا اين که اين تيم در دقيقه ۶۸ صاحب يک ضربه کرنر از جناح راست شد که در اين صحنه اشنايدر با سر توپ را درون دروازه برزيلی ها جای داد تا پر افتخارترين تيم جهان در آستانه حذف قرار گيرد.

برزيلی ها در ۲۰ دقيقه پايانی، حملات بی محابايی را به سمت دروازه هلند طراحی کردند، اما به دليل از دست دادن تمرکز خود نتوانستند موقعيت خطرناکی را بر روی دروازه "مارتن استکه لنبرگ" دروزاه بان هلند ايجاد کنند تا وداع زود هنگامی از جام نوزدهم داشته باشند.

يکی از نکات قابل توجه در اين ديدار اعتراض های فراوان نيمکت نشينان برزيل و بازيکنان اين تيم به داور ژاپنی بود.

آنان در حالی که در نيمه نخست با يک گل از حريف خود پيشی گرفته بودند، اما بارها به نحوه قضاوت "نيشيمورا" اعتراض کردند تا مشخص شود برزيلی ها در اين بازی از نظر روحی و روانی با مشکل روبرو بودند.
"نيشيمورا" ژاپنی با کمک‌ تورو ساگا ديگر هموطن خود و جيئونگ هائه سانگ از کره جنوبی قضاوت اين بازی را برعهده داشتند.

خالد الغمدی از عربستان داور چهارم و حسن کامرانی فر از ايران کمک داور ذخيره اين بازی بودند.

تيم ملی هلند در مرحله نيمه پايانی اين رقابت ها به مصاف برنده تيم های ملی غنا و اروگوئه می رود.

ديدار دو تيم ملی غنا و اروگوئه امشب در ورزشگاه "ساکرسيتی" ژوهانسبورگ آفريقای جنوبی برگزار خواهد شد.

تيم های ملی آرژانتين با آلمان و اسپانيا با پاراگوئه فردا (شنبه) ديگر ديدارهای مرحله يک چهارم پايانی جام جهانی ۲۰۱۰ را برگزار خواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016