شنبه 18 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جام ملت‌های آسيا: پيروزی دو بر صفر چين مقابل کويت ده نفره، ايسنا

دومين ديدار گروه نخست جام ملت‌های آسيا با برتری دو بر صفر چين مقابل کويت به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در دومين ديدار از پانزدهمين دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسيا تيم‌های کويت و چين در ورزشگاه الغرافه به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با نتيجه دو بر صفر به سود نماينده آسيای شرقی به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در نيمه نخست اين ديدار که با استقبال کم قطری‌ها روبه‌رو شده بود، دو تيم حمله‌های نصفه و نيمه انجام دادند، اما موفق به گشودن دروازه يکديگر نشدند. صحنه مشکوک خطا روی مهاجم کويتی نکته مهم نيمه نخست بود که داور استراليايی اين بازی خطا تشخيص نداد.

در دقيقه ۳۶ مساعد العنزی بازيکن تيم کويت که پس از تکل مدافع چين روی زمين افتاده بود در يک حرکت غير ورزشی با لگد به شکم او کوبيد که بلافاصله از سوی داور با کارت قرمز جريمه شد تا کويت دقايق باقی مانده بازی را ۱۰ نفره ادامه دهد.

يعقوب عبدالله از کويت در دقيقه ۱۳ و بوکو از چين در دقيقه ۳۳ از داور بازی کارت زرد دريافت کردند، ضمن اينکه فهد آشاحين در دقيقه ۳۸ به جای يوسف سليمان وارد ميدان شد.

در نيمه دوم در دقايق ابتدايی دروازه‌بان چين شوت مهاجم کويت را نتوانست به طور کامل کنترل کند و بازيکنان اين تيم اعتقاد داشتند توپ از خط دروازه گذشته، اما کمک داور اعلام گل نکرد. چينی‌ها در ادامه حملات خود را ادامه دادند و سرانجام در دقيقه ۶۰ به گل رسيدند. سانتر ارسالی از جناح چپ بر روی دروازه کويت با دفع ناقص مدافعان اين تيم همراه شد و شوت آرام لين پنگ به گوشه دروازه رفت.

۶ دقيقه بعد ژيو ژيانگ به زيبايی از روی ضربه کاشته اختلاف را به عدد دو رساند تا چين در پايان اين ديدار شرايط مشابهی با ازبکستان داشته باشد.


*ترکيب دو تيم:

کويت: نواف الخالدی، يعقوب عبدالله، مساعد العنزی، حسين علی، عامر الفحل، وليد جمعه (عبدالعزيز العنزی۷۲) ، جراح العتيقی، فهد العنزی (حامد العنزی ۸۳)، طلا العامر، يوسف السليمان (فهد آشاحين، ۳۸)، بدر المتاوا

چين: ژی يانگ، وی دو، ژائو پنگ (ژيان ليو، ۵۸)، هائو رونگ، لين پنگ ژانگ، ژوری ژائو (تائو يو ۷۷)، های يو، هائو يانگ، دنگ، ژوژی يانگ، بوکو (ژامين هائو، ۴۶)، ژو يانگ

کارت زرد: يعقوب عبدالله از کويت و بوکو از چين

کارت قرمز: مساعد الانزی از کويت

داور: قضاوت اين ديدار را ويليام از استراليا بر عهده داشت.

تيم ملی فوتبال چين در دومين ديدار خود چهارشنبه مقابل قطر ميزبان رقابت‌ها به ميدان می‌رود و کويت مقابل ازبکستان صف‌آرايی خواهد کرد.

در گروه A تيم‌های ازبکستان و چين با شرايط مشابه در صدر ايستاده‌اند و تيم‌های کوين و قطر هم با شرايط يکسان در مکان‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016