پنجشنبه 28 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سپاهان مخالف حضور قلعه‌نویی در تیم‌ ملی است، مهر

قائم مقام باشگاه سپاهان اصفهان از مخالفت این باشگاه برای حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی خبر داد و گفت: بعید می‌دانم در این شرایط حساس قلعه‌نویی از سپاهان جدا شود.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اخبار مطرح شده در خصوص حضور امیر قلعه‌‍نویی در تیم ملی ضمن بیان مطلب فوق گفت: باشگاه سپاهان موافق حضور قلعه‌‍نویی در تیم ملی نیست و بعید می‌دانم خودش هم با این مسئله موافقت کند.

وی اضافه کرد: اگر این اتفاق در مقطعی می‌افتاد که تیم در شرایط حساسی قرار نداشت، می‌توانستیم به نحوی با آن موافقت کنیم اما تیم سپاهان امروز در شرایط بسیار مهمی قرار دارد. از یکسو تیم با یک پیروزی می‌تواند صدرنشین شود و از سوی دیگر از 15 روز دیگر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود و هدفمان هم حضور قدرتمندانه در این جام است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قائم مقام باشگاه سپاهان اصفهان با بیان اینکه با توجه به پیروزی در شهرآورد اصفهان، امیدواریم بتوانیم با پیروزی در دیدار عقب افتاده خود در لیگ برتر صدر جدول را دوباره به خود اختصاص دهیم، افزود: تیم ما امسال علاوه بر لیگ برتر مدعی قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا است و با قدرت در مسابقات داخلی و خارجی برای رسیدن به این موفقیت به میدان می‌رویم.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است به خاطر مصالح ملی قلعه‌نویی را به تیم ملی بدهید؟ خاطرنشان کرد: ما هم بحث ملی داریم زیرا در لیگ قهرمانان آسیا باید از اعتبار فوتبال باشگاهی ایران در قاره آسیا دفاع کنیم. البته امیدوارم هرچه زودتر فدراسیون فوتبال سرمربی مورد نظرش را انتخاب کرده تا هم تیم ملی در مسابقات آینده با موفقیت ظاهر شود و هم ما متضرر نشویم.

تابش در پایان در مورد جریمه ابراهیم توره گفت: مبلغ جریمه نقدی وی بالاست و فعلا آن را اعلام نمی‌کنیم ولی طی روزهای آینده این مسئله از طریق سایت باشگاه اعلام خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016