دوشنبه 22 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکست ذوب‌آهن و سپاهان لیگ را غافلگیر کرد

مهر - هفته بیست و نهم دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی پیگیری شد که تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی برابر مس کرمان و پرسپولیس تن به شکست دادند تا شاگردان علی دایی علاوه بر صعود یک پله‌ای در جدول باز هم به استقلال کمک کنند!

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:45 امروز یکشنبه با برگزاری دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران آغاز شد که طی آن شاگردان علی دایی با نتیجه 3 بر صفر میزبان را شکست دادند. در این دیدار که با قضاوت سعید مظفری زاده در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد، امیر حسین فشنگچی(5+45)، وحید هاشیمان(66) و محمد نوری(70) برای پرسپولیس گل زدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در بین دو نیمه منصور ابراهیم زاده به دلیل اعتراض به تصمیم داور از زمین اخراج شد. ضمن اینکه محمدرضا خلعتبری و سیدمحمد حسینی از تیم ذوب آهن و سامان آقازمانی و محمد نوری از تیم پرسپولیس در این بازی کارت زرد دریافت کردند.

با این پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس 47 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم تراکتورسازی تبریز به رده پنجم صعود کرد و شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بیشتر کرد. ذوب آهن هم با همان 53 امتیاز قبلی در رده دوم قرار دارد.

شاگردان علی دایی در سه هفته گذشته دو شکست برابر ملوان و استقلال و یک تساوی خانگی برابر شهرداری تبریز کسب کرده بودند و پس از سه هفته ناکامی در این دیدار پیروز شدند. ضمن اینکه وحید هاشیمان هم نخستین گلش را در فصل جاری برای پرسپولیس به ثمر رساند و پس از این گل در کنار زمین سجده شکر به جا آورد.

این رقابتها امروز با برگزاری یک دیدار دیگر پیگیری شد که طی آن تیم فوتبال مس کرمان با نتیجه 3 بر 2 سپاهان اصفهان صدرنشین لیگ را شکست داد. در این بازی که با قضاوت محسن قهرمانی در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد، لوسیانو ادر ادینهو(18 و 26) و کیوان امرایی (65) برای مس و ابراهیم توره(20) و هادی عقیلی(80) برای سپاهان گل زدند. میلاد فخرالدینی، ادینهو و کیوان امرایی از تیم مس هم بازیکنان اخطاری این بازی بودند.

با این پیروزی شاگردان صمد مرفاوی 43 امتیاز شدند و به رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ صعود کردند. این تیم پس از شش هفته ناکامی طعم پیروزی را در لیگ چشید. سپاهان هم با 58 امتیاز قبلی همچنان صدرنشین لیگ است.

شکست تیم های سپاهان و ذوب اهن به عنوان صدرنشین و تیم دوم لیگ و تیم های صدر جدول را غافلگیر کرد. از این دو شکست استقلال می تواند سود ببرد و با پیروزی برابر تراکتورسازی خود را به صدر نزدیکتر کند. ضمن اینکه تراکتورسازی در صورت پیروزی می تواند شانسش برای رسیده به رده بالاتر از چهارم را هم افزایش دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016