پنجشنبه 13 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرپرست پرسپولیس: نمي‌دانم ما به هواداران خط مي‌دهيم يا فرد ديگري، فارس

حبيب كاشاني پس از تساوي يك بر يك پرسپوليس برابر ملوان عنون كرد: درست است كه در اين ديدار امتياز لازم را به دست نياورديم، اما از لحاظ خلق موقعيت توانستيم خوب كار كنيم. البته خوب بازي كردن چيزي را عوض نمي‌كند و ما در اين ديدار امتياز را از دست داديم و بايد علاوه بر زيبا بازي كردن به دنبال پيروزي هم باشيم.

وي ادامه داد: بازيكنان پرسپوليس زمان كمي براي ريكاوري داشتند و تغييرات در اين ديدار عمدتاً تاكتيكي نبود بلكه به علت مصدوميت‌هاي ايجاد شده اتفاق افتاد. بعد از اردوي تركيه بازيكنان ما مصدوم شدند، ولي فرصت اندكي براي ريكاوري داشتند و اين موضوع باعث شد كه در بازي آنها تأثير بگذارد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره اينكه پس از دريافت گل تماشاگران پرسپوليس علي دايي را تشويق كردند، خاطرنشان كرد: آخر نفهميدم ما به تماشاگران خط مي‌دهيم يا فرد ديگري. اگر ما خط مي دهيم خيلي خوب است كه به تماشاگران مي‌گوئيم بر عليه باشگاه شعار دهند اگر هم شخص ديگري خط مي‌دهد كه من نمي‌توانم اظهار نظر كنم.

وي ادامه داد: هواداران هميشه حرف حق را مي‌زنند و تشويق آنها ربطي به كانون هواداران ندارد، بلكه حركتي خودجوش بود. به نظرم لزومي نداشت كه اين اتفاق رخ دهد. البته سرمربي محترم سابق تيم پرسپوليس سال گذشته زحمت كشيده بود، اما تغييراتي ما در اين تيم اعمال كرديم.

كاشاني با اشاره به شكست پرسپوليس در ۲ ديدار رفت و برگشت در فصل گذشته تصريح كرد: ما در ديدارهاي رفت و برگشت‌هاي سال گذشته برابر همين تيم ملوان شكست خورديم، اما در هر صورت حق طبيعي هوادار است كه فقط به دنبال پيروزي باشد، زيرا آنها از نقاط دور خود را به ورزشگاه مي‌رسانند و فقط كسب ۳ امتياز را از تيم محبوب خود طلب مي‌كنند.

وي با اشاره به تبريك حلول ماه رمضان عنوان كرد: قصدداشتيم در اولين شب اين ماه مبارك دل هواداران را شاد كنيم. حضور ۶۰، ۷۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه بسيار اميدواركننده است. ما در اولين بازي بود كه تمام بازيكنان را در اختيار داشتيم و در اردوهاي قبلي بازيكنانمان در اختيار تيم ملي بودند.

كاشاني خاطرنشان كرد: هميشه بازي اول سخت است و هرچند من هم اكنون از ساير نتايج باخبر نيستم اما مي‌دانم كه در ديدارهاي ديگر نيز شرايط به همين گونه بوده است ما از ۲۰ خرداد كه رقابت‌هاي فصل گذشته پايان يافت ريكاوري خوبي را پشت سر نگذاشتيم. باز هم تاكيد مي‌كنم كه ما در دو ديدار رفت و برگشت سال گذشته برابر ملوان شكست خورديم و در ديدار امشب اين تيم فقط يك موقعيت داشت و آن را تبديل به گل كرد. مطمئن باشيد پرسپوليس قابليت‌هاي بيشتري دارد و در آينده به آن دست خواهد يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره تحمل كم تماشاگران و تغيير موضع آنها يادآور شد: حق طبيعي هوادار است كه به دنبال پيروزي تيمش باشد. من هميشه حق را به آنها مي‌دهم زيرا آنها هزينه كردند و كمترين توقع اين است كه تيمشان به پيروزي دست يابد.

كاشاني درباره اينكه تماشاگران علي دايي را تشويق كردند، عنوان كرد: به من گفته‌اند اسم ايشان را ديگر نياورم ايشان براي پرسپوليس زحمت كشيدند و طبيعي است كه چنين اتفاقي بيفتد به نظرم اين كار هواداران مي‌تواند يك نوع اعتراض باشد اما موضوعي كه وجود دارد بايد فرصت لازم را به يك مربي داد. سال گذشته اتفاقاتي رخ داد كه سعي كردم عدالت را رعايت كنم. اگر در دو ديدار رفت و برگشت باختيم از سرمربي حمايت كردم و اگر چهارم شديم باز هم حمايت خود را دريغ نكردم.

وي درباره حضور حميد استيلي گفت: مطمئن باشيد كه نواقص را برطرف خواهيم كرد و قول مي‌دهم كه روزبه روز بهتر خواهيم شد با حميد استيلي به موفقيت دست خواهيم يافت و فقط نياز به فرصت داريم.

سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره اينكه باشگاه پرسپوليس كمك سعيدلو را ۴.۵ ميليارد عنوان كرده درحالي كه سعيدلو ۵.۵ ميليارد گفته است، خاطرنشان كرد: زماني كه ايشان اين مبلغ را اعلام كردند من دستور دادم تا ريز مبالغ را برايم بياورند شايد اين مبلغ با احتساب تعميرات لازم صورت گرفته است. بايد بررسي كنيم و اين موضوع را اعلام خواهيم كرد.تاكيد مي‌كنم اگر سعيدلو اعلام كرده ۵.۵ ميليارد است حتما ما هم بررسي مي‌كنيم و اين موضوع را به اطلاع رسانه‌ها و مطبوعات خواهيم رساند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016