چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کارلوس کی‌روش: سن بازیکنان فوتبال ایران بالاست، مهر

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بالا بودن سن بازیکنان ایرانی، برنامه‌هایم برای آماده سازی تیم ملی جهت مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 برزیل را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه سپاهان، "کارلوس کی‌روش"، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه شب در ضیافت شام باشگاه سپاهان اصفهان که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد، حضور یافت. کی‌روش دوشنبه شب در ضیافت شام باشگاه سپاهان اصفهان اظهار داشت: بالا بودن سن بازیکنان ایرانی، برنامه‌هایم برای آماده سازی تیم ملی جهت مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 برزیل را تحت تاثیر قرار می‌دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی تاکید کرد: تیم ملی ایران برای مسابقات انتخابی جام جهانی به بازیکنان مستعد و جوان تر نیاز دارد و به اعتقاد من فوتبال ایران در سال‌های گذشته از پشتوانه سازی برای تیم بزرگسالان خود غفلت کرده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: بازیکنان فوتبال ایران از استعدادهای بالقوه‌ای برخوردارند و باید کوشید با همکاری مربیان فوتبال استان‌ها، این استعدادها شناسایی و برای پشتوانه سازی تیم‌های ملی پرورش یابند.

وی اظهار داشت: برای کشف استعدادها در فوتبال ایران جهت حضور در تیم ملی، نمایندگانی را در استان‌ها قرار داده‌ام و آنها بازیکنان حائز شرایط برای حضور در اردوهای تیم‌های ملی را به من معرفی خواهند کرد.

وی در خاتمه با سپاس از میزبانی مطلوب باشگاه سپاهان در سفر وی و همراهانش به اصفهان، برای این باشگاه آرزوی موفقیت کرد.

استاندار اصفهان نیز در این مراسم که در هتل عباسی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: اصفهان از استان‌های پیشرو در زمینه ورزش به خصوص رشته فوتبال است.

علیرضا ذاکر اصفهانی با اشاره به وجود صنایع بزرگ و مادر در استان اصفهان، افزود: این صنایع با حمایت از ورزش به پرورش استعدادهای جوانان اصفهانی در رشته‌های مختلف ورزشی مبادرت کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: اصفهان با حمایت دو صنعت فولاد مبارکه و ذوب آهن توانسته است در رشته فوتبال خود را به عنوان قطب اصلی این رشته در کشور معرفی کند و اکنون فوتبال اصفهان با حضور تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن در سطح بین الملل به افتخارات زیادی رسیده است.

استاندار اصفهان با بیان این مطلب که مسئولان این استان به صورت جدی از ورزش حمایت می کنند، افزود: ورزش اصفهان از جایگاه خوبی برخوردار است و ما درصدد هستیم تا ورزش را در استان بیش از پیش ارتقاء دهیم.

پیش از سخنان سرمربی تیم ملی فوتبال، محمدرضا ساکت مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در سخنانی به معرفی کامل این باشگاه و فعالیت‌های سپاهان در همه رده‌های سنی فوتبال پرداخت.

در این جلسه عباس ترابیان سرپرست تیم ملی فوتبال، رشید خدابخش مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان، غلامحسین حسینی رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، بهمن مسعودی عضو هیئت مدیره باشگاه، علی اکبر ابرقویی نژاد رییس هیئت فوتبال استان اصفهان نیز حضور داشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016