یکشنبه 1 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آرسن ونگر: منچستریونایتد می‌تواند بارسلونا را شکست دهد

سرمربی تیم فوتبال آرسنال گفت بارسلونا به دلیل برگزاری چهار دیدار با رئال مادرید بسیار فرسوده شده و این بهترین شانس برای منچستری‎هاست تا شکست دیدار فینال لیگ قهرمانان در سال 2009 را مقابل این تیم جبران کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ هفتم خرداد در ورزشگاه ومبلی شهر لندن بین تیم‌های منچستریونایتد و بارسلونا برگزار خواهد شد. این دو تیم سال 2009 در رم دیدار پایانی این رقابت‌ها را برگزار کردند که منچستریونایتد در نهایت با نتیجه 2 بر صفر مغلوب حریف خود شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ونگر در خصوص این بازی به "تلگراف" گفت: چنانچه بخواهم براساس آنچه در سه هفته گذشته دیده‌ام قضاوت کنم باید بگویم که هیچ فرصتی برای منچستر بهتر از این نیست تا بارسلونا را شکست دهد. بارسا خسته به نظر می رسد و در عوض من یونایتد سرحال است. از نظر من بازیابی بدنی یک تیم سه هفته زمان می برد و فکر نمی کنم بارسا این زمان را در اختیار داشته است. بازیکنان بارسلونا الان روی زانوهای‌شان راه می روند و این بهترین فرصت برای منچستریونایتد است تا بازی را ببرد.

ونگر که به سرآلکس فرگوسن به عنوان مربی سال فوتبال انگلستان رای داده در خصوص دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا افزود: بارسلونا ویژگی دارد که این شاخصه در نهایت به نفع منچستریونایتد تمام خواهد شد. آنها عادت دارند 70 درصد از زمان بازی را در اختیار داشته باشند و من یونایتد باید از 30 درصد زمان ممکن حداکثر استفاده را ببرد.

سرمربی آرسنال همچنین اظهار داشت: فکر می کنم منچسیتریونایتد در شیوه بازی خود تغییراتی را ایجاد خواهد کرد. شاگردان فرگوسن با یک خط میانی محکم تر از آنچه در رم نشان دادند به بازی خواهند آمد.

وی در خاتمه تصریح کرد: این می تواند بدین معنی باشد که منچستری‌ها به خاویر هرناندز در میانه زمین بازی می دهند با این ویژگی که او بتواند مستقیما به عمق بزند. شما می دانید بارسلونایی‌ها چگونه بازی می کنند اما هنوز نمی دانید منچستر در بازی فینال لیگ قهرمانان چگونه بازی خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016