شنبه 25 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سر مربی آرژانتینی ایران: در حال ورود به دنياي واليبال مدرن هستيم، ایلنا

سرمربي آرژانتيني تيم ملي واليبال كشورمان در خصوص دو بازي گذشته تيم ملي كه با نتايج 3بر يك و 3بر 2 مقابل تيم هاي ملي چين و استراليا گفت: بازيكنان زحمت خود را كشيدند ولي نتايج و عملكرد تيم براي من راضي كننده نيست.

به گزراش ايلنا، خوليو ولاسكو با بيان مطلب فوق اظهار داشت: البته بايد اين را در نظر بگيريم كه ما با ايجاد تغييراتي در تاكنيك و تركيب تيم در حال ورود به دنياي واليبال مدرن هستيم و بايد بهاي آن را هم بدهيم. اين تغييرات احتياج به زمان و برگزاري چنين مسابقات تداركاتي دارد تا نتيجه دهد و بتوانيم از حدكثر پتانسيل خود استفاده كنيم و نتيجه مطلوب خود را بگيريم.

وي ادامه داد: علاوه بر اينها تيم ملي ما با داشتن تعداد زيادي مصدوم كه اين مصدوميت ها به مرور زمان ايجاد شده و همزماني اين مسابقات با مسابقات باشگاه هاي آسيا در اندونزي نتوانست با تمام قدرت در اين مسابقات شركت كند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ولاسكو افزود: ما بايد آينده نگر باشيم و طوري برنامه ريزي كنيم كه براي دستيابي به هدف اصلي مان يعني موفقيت در مسابقات قهرماني مردان آسيا كه از شهريورماه سالجاري در تهران آغاز مي شود، تمام بازيكنان را آماده كنيم و با 100درصد قدرت واليبال ايران، در اين مسابقات شركت كنيم.

وي در ادامه تاكيد كرد: تقريبا اين اولين محك جدي تيم ما بوده و هست و ما بايد حداكثر استفاده را از اين فرصت ببريم.

ولاسكو در پايان خاطرنشان كرد: من با شرايط موجود و بازيكناني كه بر روي نيمكت داشته ام سعي كردم حداكثر استفاده را ببرم و بازيكنان را در پست ها و شرايط مختلف محك بزنم، مثل علي حسين كه به عنوان دريافت كننده قدرتي به كار گرفته شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016