یکشنبه 23 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دعوت از 7 بازیکن جدید و قطعی نبودن حضور مجیدی، مهر

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان از دعوت هفت بازیکن جدید به اردوی این تیم خبر داد و گفت: هنوز کادر فنی تیم ملی برای دعوت از فرهاد مجیدی به جمع بندی نهایی نرسیده است و نباید قبل از انتخاب سرمربی تیم ملی در این مورد گمانه‌زنی کرد.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تشریح آخرین اقدامات برای آماده سازی این تیم گفت: اولین اقدام ما مکاتبه با باشگاههای خارجی بود که بازیکنان تیم ملی در آنها شاغل هستند. ما برای اینکه بازیکنان ملی پوش خود را برای دو بازی مقابل اندونزی و قطر در مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2014 در اختیار داشته باشیم با باشگاه مکاتبه کرده‌ایم و آنها موافقت خود را برای در اختیار قرار دادن بازیکنان ملی پوش فوتبال ایران در زمان مقرر اعلام کرده‌اند.

وی با تاکید براینکه جواد نکونام در اردوی آینده تیم ملی فوتبال حضور خواهد داشت، افزود: برای اینکه نفراتی چون جواد نکونام، هادی عقیلی، محمدرضا خلعتبری و پژمان نوری در زمان مورد نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال در اردوی تیم ملی حاضر شوند، با باشگاه‌های آنها مکاتبه کرده‌ایم. علاوه بر این با باشگاه‌های دیگر بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ‌های دیگر کشورها مکاتبه داشته‌ایم تا در صورت لزوم این بازیکنان را نیز بدون مشکل در اختیار داشته باشیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: کادر فنی تیم ملی تمایل داشت مسعود شجاعی نیز در اردوی پیش رو حضور داشته باشد اما ظاهرا مشکل مصدومیت این بازیکن برطرف نشده و علی رغم میل باطنی ما او در دیدار پیش رو مقابل اندونزی و قطر غایب خواهد بود.

ترابیان در ادامه تشریح برنامه‌های آماده سازی تیم ملی گفت: برای بازیکنانی که خروج از کشور آنها معمولا با مشکل مواجه می شود، اقداماتی صورت داده‌ایم. برای این منظور آقای مهدی خراتی مسئولیت پیدا کرده تا کارهای خروج از کشور بازیکنان تیم ملی را دنبال کند.

وی با یادآوری اینکه مازیار زارع و کریم انصاری‌فرد در دیدار با اندونزی در مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2014 غایب خواهند بود، افزود: هنوز قطعی نیست که این دو بازیکن همراه ما در دیدار با قطر باشند یا نه اما مقدمات سفر و خروج از کشور این دو بازیکن فراهم آمده تا در صورت نیاز و تایید "کارلوس کی‌روش" در این سفر تیم ملی را همراهی کنند.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال اندونزی بالاخره و در آخرین لحظه مدارک بازیکنان، مربیان و کادر همراه این تیم را برای سفر به ایران برای ما فرستاد و از امروز شنبه کارهای مربوط به اخذ ویزای این تیم را انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: برای دریافت ویزای سفر به قطر جهت انجام دومین دیدار از مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2014 نیز اقدام کرده‌ایم و بزودی روادید ملی پوشان از سوی قطری‌ها صادر می شود.

ترابیان اندونزی را حریفی "خفته" خواند و گفت: به هیچ عنوان تیم ملی اندونزی را دستکم نمی گیریم و به دقت فعالیت‌های این تیم را زیر نظر داریم. دو بازی تدارکاتی این تیم در تاریخ‌های 23 و 27 اوت 2011 (1 و 5 شهریورماه 1390) مقابل فلسطین و اردن را به دقت زیر نظر خواهیم کرد تا با شناخت کافی از ملی پوشان فوتبال اندونزی به میدان برویم.

وی با اشاره به دیدار اندونزی با اردن در امان افزود: به احتمال فراوان تیم ملی فوتبال اندونزی پس از رویارویی با اردن از این کشور به تهران خواهد آمده و در تاریخ 11 شهریورماه با تیم ملی فوتبال ایران روبه‌رو می شود.

سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه‌های آماده سازی تیم ملی قطر گفت: ما برای آنالیز بازی این تیم با عراق برنامه داشتیم که با لغو این مسابقه برای بررسی بازی قطری‌ها مقابل اردن در تاریخ 25 اوت 2011 (3 شهریورماه 1390) برنامه ویژه خواهیم داشت و حتی یکی از مربیان تیم ملی برای تماشای این بازی به دوحه خواهد رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ترابیان خاطرنشان کرد: کلیه دیدارهایی که در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 در کشورهای مختلف آسیایی برگزار می شود را رصد خواهیم کرد و قرار شده فیلم تمام بازی‌ها تهیه و در اختیار مربیان قرار گیرد.

وی از برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار با اندونزی در هتل اسپیناس تهران خبر داد و گفت: دور جدید تمرینات تیم ملی از 4 شهریورماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: با نظر و تاکید کارلوس کی‌روش برای حضور در این اردو هفت بازیکن جدید به 23 بازیکنی که پیش از این تیم ملی را در بازی با مالدیو همراهی کرده بودند، ملحق خواهند شد.

ترابیان افزود: حتی مقدمات سفر به قطر نیز فراهم آمده است. تیم ملی پس از آنکه در تاریخ 11 شهریورماه در ورزشگاه آزادی با تیم ملی اندونزی بازی کرد، روز بعد از بازی را به ریکاوری می پردازد و با یک جلسه تمرین در روز 13 شهریورماه آماده سفر به قطر می شود.

وی افزود: تیم ملی در تاریخ 14 شهریورماه یک جلسه تمرین در ورزشگاه خلیفه دوحه خواهد داشت، 15 همین ماه با تیم ملی قطر روبه‌رو می شود و در تاریخ 16 شهریورماه به تهران بازمی گردد.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد زمان حضور کارلوس کی‌روش در ایران گفت: کی‌روش تا 16 اوت 2011 (25 شهریورماه 1390) به ایران می آید. دستیاران او نیز یک روز دیرتر و یا زودتر از او به تهران خواهند آمد.

ترابیان خاطرنشان کرد: کلیه بازی‌های لیگ برتر ضبط شده و بخش‌های فعال آن بصورت دی وی دی در اختیار کی‌روش و دستیارانش قرار می گیرد تا مورد ارزیابی قرار دهند و بهترین‌ها را به اردوی تیم ملی دعوت کنند.

وی در خصوص دعوت از فرهاد مجیدی به اردوی تیم ملی گفت: اصلا به این صورت نیست که حضور فرهاد مجیدی در اردوی تیم ملی قطعی باشد. این بازیکن برای بازگشت به تیم ملی اعلام آمادگی کرده است اما متاسفانه خیلی زود از طریق برخی رسانه ها اعلام شده که او به اردو دعوت می شود.

ترابیان تصریح کرد: این تیترها که "مجیدی به تیم ملی دعوت می شود"، شانس او را برای بازگشت به تیم ملی کم می کند. شما خود را جای سرمربی تیم ملی بگذارید اگر یک بازیکن را قبل از اعلام فهرست در رسانه‌ها به اردو دعوت کنند، به غرورتان برنمی خورد؟! ما از رسانه‌ها می خواهم تا زمان اعلام تیم ملی صبر کنند و اجازه بدهند کادر فنی با آرامش گزینه‌های مدنظر را به اردو دعوت کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016