دوشنبه 24 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته چهارم ليگ برتر فوتبال؛ پرسپوليس از "سرچشمه" ليگ سيراب می‌شود؟ ايسنا

هفته چهارم ليگ برتر فوتبال سه‌شنبه شب با انجام ۳ ديدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترين بازی‌ها پرسپوليس تهران در کرمان ميهمان مس سرچشمه است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، هفته چهارم ليگ برتر فوتبال در حالی سه‌شنبه با انجام هشت ديدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترين ديدار اين هفته پرسپوليس تهران در کرمان به مصاف مس سرچشمه می‌رود. تيمی که تاکنون در هر سه ديدارش در ليگ برتر طعم شکست را چشيده و هنوز امتيازی به دست نياورده است.

پرسپوليسی‌ها که فصل يازدهم ليگ برتر را بسيار بد شروع کرده‌اند، بسيار اميدوارند با انجام يک بازی خوب و کسب سه امتياز هم جايگاه خود در جدول رده بندی بهبود دهند و هم از افتادن در ورطه بحران خلاصی يابند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کرمانی‌های تازه وارد ليگ برتر نيز که از سه بازی اول فصل تنها سه شکست نصيبشان شده است، قصد دارند اولين امتياز خود را در برابر سرخپوشان پايتخت کسب کنند تا لقب تيم هميشه بازنده را به خود نگيرند.

ديدار دو تيم در حالی برگزار می‌شود که پرسپوليس و مس سرچشمه به ترتيب در رده‌های ۱۷ و ۱۸ جدول ليگ برتر قرار دارند. در همين رابطه احمد سنجری، سرمربی مس سرچشمه معتقد است که نزديکی دو تيم در انتهای جدول ديدار اين دو تيم را حساس تر کرده است.

وی درباره ديدار تيمش برابر پرسپوليس به خبرنگار ايسنا ، گفت: توقع هواداران پرسپوليس از تيمشان بيشتر از توقع هواداران ما از ما است و همين موضوع می‌تواند به ما کمک کند که با آرامش بيشتری کار کنيم. سنجری همچنين از محروميت حسن هوری دروازه‌بان تيمش خبر داد و از هواداران تيمش خواست برای تشويق مس به ورزشگاه بيايند.

ديدار تيم‌های پرسپوليس تهران و مس سرچشمه سه‌شنبه ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه شهيدباهنر کرمان برگزار می‌شود.

* برنامه کامل ديدارهای هفته‌ی چهارم ليگ برتر

سه شنبه
شاهين بوشهر - ملوان انزلی
مس سرچشمه - پرسپوليس
نفت آبادان - مس کرمان

چهارشنبه
داماش گيلان - تراکتورسازی تبريز
ذوب آهن - فولاد خوزستان
صبای قم - سايپا کرج
نفت تهران - راه آهن
شهرداری تبريز - سپاهان اصفهان
استقلال - فجر شهيد سپاسی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016