شنبه 7 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی تیم کشتی: کار اشتباهی از نظر اخلاقی انجام نداده‌ام، فارس

سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن‌الحجج خراسان رضوی گفت: برای قبول هدایت نماینده مشهد کار اشتباهی از نظر اخلاقی انجام ندادم و کسانی که این مسائل را مطرح می‌کنند به به وجدان خود رجوع کنند.

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، درباره حواشی بوجود آمده درباره پیوستنش به تیم ثامن‌الحجج خراسان رضوی گفت: برخی از دوستان صحبت‌هایی را انجام دادند که من به خاطر پول از نفت جدا شدم، یا عده‌ای گفتند که خبر نداشتند که من قصد جدایی از نفت را دارم. به این آقایان می‌گویم قبل از مطرح کردن این مسائل به وجدانشان رجوع کنند.

وی ادامه داد: تمام این افراد که مصاحبه کرده و این موضوعات را مطرح می‌کنند در جریان این موارد بوده‌اند.

کاوه درباره صحبت‌های رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی گفت: نمی‌دانم چرا فخار این صحبت‌ها را مطرح می‌کند چون از ابتدا در جریان این موضوع بود. من کار خلافی انجام نداده‌ام. نمی دانم چرا این موضوعات را مطرح می‌کند و خودش را کنار می‌کشد. از نظر اخلاقی کار اشتباهی انجام نداده‌ام و همواره در کارهایم اخلاق را در نظر گرفته‌ام.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مربی تیم ملی کشتی آزاد افزود: درست است من از مدت‌ها قبل با تیم نفت صحبت کرده بودم و حتی قرارداد داخلی با برخی از کشتی‌گیران منعقد کرده بودم، اما باشگاه نفت درگیر کارهای اداری بود و اختلافات داخلی داشتند. من هم تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم و به صورت کتبی این موضوع را به اطلاع نجفی جویباری و خلیلی رساندم. از طرفی باید اسامی نفرات تیم و مربیان و مبالغ قرارداد آنها در هیئت امنای باشگاه تصویب می‌شد که زمان را از دست می دادیم و اعلام کرده بودم که موافق این کار نیستم.

وی تصریح کرد: باید مسئولان نفت به اهمال کاری خودشان رجوع کنند و مشکلات را گردن من نیندازند. پس از آن مسئولان ثامن‌الحجج با من صحبت کردند، من اعلام کردم در فرصتی 24 ساعته به آنها خبر می‌دهم و وقتی از نفت خبری نشد به مشهد رفتم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016