شنبه 7 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهماندوست، سرمربی پيشين تيم ملی تکواندو: حقوقم را پايمال و برکنارم کردند، تمايلی برای کار در اين فضای مسموم ندارم، مهر

سرمربی پيشين تيم ملی تکواندو گفت: در پی احقاق حقوق خود و فرزند بيمارم که از سوی کميته ملی المپيک برايم در نظر گرفته شده بود برآمدم، اما اين حقوق توسط فدراسيون تکواندو پايمال و منجر به برکناری‌ام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهماندوست که دو هفته پيش در اعتراض به پرداخت نشدن حق و حقوقش از سمت سرمربيگری تيم ملی تکواندو استعفا داده بود، پس از پذيرفته شدن اين استعفا و معرفی سرمربی تيم ملی با انتشار نامه‌ای رسمی از سمت خود کناره گيری کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين نامه که يک نسخه از آن در اختيار خبرگزاری مهر قرار گرفته، آمده است: اينجانب رضا مهماندوست سرمربی پيشين تيم ملی تکواندو در پی احقاق حقوق خود و فرزند بيمارم که از سوی کميته ملی المپيک برايم در نظر گرفته شده بود، برآمدم اما اين حقوق توسط فدراسيون تکواندو پايمال و منجر به برکناری‌ام شد.

وی در ادامه نامه خداحافظی خود خاطر نشان کرده است: در مراسم ديدار و تقدير رياست محترم جمهور از ورزشکاران قهرمان و مربيان، نام مرا خط زدند تا حق ديگری از حقوق مرا ضايع کنند ولی خوشحالم و بر خود می بالم که نام اين خادم و سرباز ايران در قلب و ذهن شما ملت شريف ايران حک شده است. در اين شرايط خودم نيز ديگر تمايلی برای کار کردن در چنين فضای مسموم و بيماری ندارم.

سرمربی پيشين تيم ملی تکواندو در بخش پايانی نامه خود تصريح کرده است: طی چهار سال گذشته که سکان هدايت تيم ملی تکواندو را برعهده داشتم تمام خود را به کار گرفتم که نام ايران هميشه در بالاترين سطح جهانی بدرخشد. لذا از اين طريق از کليه سروران عزيزم خداحافظی کرده و درخواست می نمايم اگر در اين مدت کوتاهی و قصوری از جانب اين فرزند کوچک شما مردم سرزد به بزرگی خود ببخشيد و حلالم کنيد. در پايان از کليه عزيزانی که در اين مدت مرا مرهون لطف و محبت خود قرار دادند تشکر می نمايم همه شما عزيزان را به خداوند بزرگ می سپارم.

با جدايی رضا مهماندوست از تيم ملی تکواندو فريبرز عسگری به عنوان سرمربی اين تيم انتخاب و معرفی شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016