پنجشنبه 12 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمید استیلی: نباید شیث و نصرتی را گردن زد، مهر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تا زمان حضورش در این باشگاه با وجدان کارش را ادامه می دهد، گفت: ما صددرصد با شیث رضایی و محمد نصرتی برخورد می کنیم اما نباید به خاطر این اتفاق گردن آنها را زد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با ناسیونال پاراگوئه ضمن بیان مطلب فوق افزود: ما ابتدا موافق نبودیم در این جام شرکت کنیم اما به احترام جام ولایت و هماهنگی‌هایی که با باشگاه صورت گرفت به ما اعلام شد باید در این مسابقات شرکت کنیم.

وی در ادامه افزود: این در حالی بود که ما بعد از دیدار با داماش به بازیکنان‌مان استراحت دادیم، 6 بازیکن ما ملی پوش هستند، 2 نفر محرومند، هاشمیان در خارج از کشور است و بادامکی، نوروزی و نورمحمدی هم به مسافرت رفته و از ما خواسته‌اند که در بازی اول به میدان نرود. البته این بازیکنان فردا به تهران خواهند آمد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، ناسیونال را تیمی بسیار خوب دانست و ادامه داد: هدف ما این است که در این بازی‌ها خوب و قدرتمندانه به میدان برویم و بازی خوبی را مقابل این تیم پاراگوئه‌ای انجام دهیم.

استیلی ادامه داد: دست خودمان نبود که در این جام شرکت کنیم یا نه. ما به این برنامه‌ای که ریخته بودند احترام گذاشتیم و در نهایت با تمام مشکلاتی که پس از بازی با داماش برای‌مان رخ داد، مجبور شدیم در این جام به میدان برویم. با این حال با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که "با توجه به شرایطی که دارید و با توجه به اینکه ممکن است با نفرات دوم مقابل استقلال در این جام شرکت کنید نگران آینده کاری‌تان نیستید؟"، گفت: باشگاه خواسته که ما در این دیدار به میدان برویم و آنها تصمیم می گیرند که در بازی دوم مقابل حریف بایستیم یا نه.

استیلی با بیان اینکه تا امروز از باشگاه فرصت نخواسته و تنها به قراردادش با باشگاه عمل می کند، ادامه داد: اینکه من یک بازی فرصت دارم و یا تا نیم فصل مربی پرسپولیس هستم تاثیری در عملکردم ندارد. من به این مسائل توجه نمی کنم و تا زمانی که در پرسپولیس باشم با تمام توان به میدان می روم و با قدرت کارم را انجام می دهم. سهل انگاری هم نمی کنم و باشگاه هر زمان هر تصمیمی بگیرد که من نباشم، می پذیرم.

وی با اشاره به اینکه تیمش در هفته‌های اخیر چهار پیروزی به دست آورده، مقابل نفت هم مستحق پیروزی بوده و باخت به مس کرمان هم به دلیل مصدومیت و محرومیت بازیکنان اصلی سرخپوشان بوده است، ادامه داد: خیلی‌ها منتظر بودند تا بعد از بازی با داماش استعفا بدهم اما من با وجدان کارم را ادامه می دهم و منتظر این نیستم که به من فرصت بدهند یا نه.

استیلی ادامه داد: به امید خدایی که تا امروز من را نگه داشته و کمکم کرده است تلاش می کنم در بازی‌های بعدی هم نتیجه مطلوب را بگیریم اما باز هم می گویم هر موقعی که باشگاه هر تصمیمی را بگیرد، می پذیریم.

سرمربی تیم پرسپولیس با بیان اینکه انتظار چنین اتفاقی را توسط بازیکنان تیمش در دیدار مقابل داماش نداشته است، در پاسخ به این سئوال که برخی‌ها عقیده دارند در تمرینات پرسپولیس هم این مسائل پیش می آید اظهار داشت: صددرصد این اتفاق را محکوم کرده و با عوامل آن برخورد می کنیم و قطع بدانید اگر این مسائل در تمرینات رخ می داد برخوردی به مراتب جدی‌تر را با این بازیکنان انجام می دادیم.

وی افزود: ما واقعا انتظار این اتفاق را نداشتیم و نمی توانم هیچ جوری آن را هضم کنم و به خاطر این اتفاق از هواداران عذرخواهی می کنم و شرمنده آنها هستم. من خودم فردای آن روز متوجه شدم که چنین فیلمی از 20:30 پخش شده و هنوز مبهوتم. پس از آن اتفاق هم به باشگاه رفتم و فیلم را چند بار جلو عقب کردم تا متوجه چنین حرکت زشتی شدم.

استیلی افزود: نصرتی بازیکن بزرگی است و هیچ کس گلی که وی به بحرین زد و باعث صعود تیم ملی به جام جهانی 2006 شد را فراموش نمی کند. این بازیکن چند روز است از خانه بیرون نمی آید و شرایط سختی دارد. شما به من بگویید در این چند سال آیا سابقه بی انضباطی از این بازیکن دیده‌اید؟ او بازیکن بااخلاقی است، گرچه کارش را محکوم می کنیم ولی موضوع باید به گونه‌ای حل شود.

وی با بیان اینکه پیروزی مقابل داماش برای پرسپولیس اهمیت زیادی داشت ولی اتفاقات پس از آن خیلی زود شیرینی این پیروزی را تلخ کرد، ادامه داد: امیدوارم دیگر چنین مسائلی در فوتبال رخ ندهد. ما چنین مسائلی را قبول نمی کنیم زیرا اعتقاد داریم در فوتبال علاوه بر عملکرد خوب باید اخلاق را هم رعایت کرد.

استیلی با بیان اینکه به تازگی ساختار دفاعی این تیم شکل گرفته بود، گفت: متاسفانه به خاطر این اتفاقات دو بازیکن دفاعی تیم را از دست دادیم. گرچه در بازی با داماش هم به خاطر مشکلات فنی و فردی گل خوردیم و عدم تمرکز هم در به ثمر رسیدن این گل‌ها نقش داشت اما اگر محرومیت این بازیکنان ادامه داشته باشد، مجبوریم در نیم فصل یک مدافع میانی را جذب کنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه فصل نقل و انتقالات را دیر شروع کردیم و نتوانستیم نفرات مدنظر خود را جذب کنیم، افزود: ما از روز اول زیر فشار زیادی بودیم و با مقاومت و تمرین کارمان را ادامه دادیم تا شرایط خوب شود اما تا وضعیت خوب می شود سریع یک اتفاق می افتد. من هم اعتقاد دارم قهرمانی در کنار اخلاق ارزش دارد اما به نظر من نباید خیلی به این مسائل اهمیت داد، زیرا ما در کشوری هستیم که همه چیز مدینه فاضله نیست.

وی در این خصوص اضافه کرد: یک جوان 17 ساله بهترین ورزشکار ایران روح الله داداشی را می کشد. همه چیز خوب نیست و همه گناه کرده و خطا دارند. وقتی خدا خودش ستار العیوب است و حضرت علی (ع) دیده را ندیده می گیرد می توانستیم این موضوع را بزرگ نکرده و در خفا با آن برخورد می کردیم.

استیلی ادامه داد: بازی ساعت 5 تمام شد ولی 20:30 می آید این مسائل را پخش می کند. من هم قبول می کنم با قاتل روح الله داداشی برخورد شد و ما هم با عاملین این اتفاق برخورد می کردیم ولی باید با این مسائل منطقی تر برخورد کرده و آن را علنی نمی کردیم.

وی در پاسخ به این سئوال که علت این اتفاق چیست گفت: همه چیز می تواند علت این اتفاق باشد. وقتی روی سکوها این همه اهانت می شود و در بازی با داماش تماشاگران به همه کس مازیار زارع فحاشی کردند و یا به من فحش دادند در حالیکه ما با تیم داماش کاری نداریم نشان می دهد که نیاز به فرهنگ سازی داریم. ما نباید دنبال حاشیه‌ها برویم. حتی من در برنامه 90 هم گفتم نباید اخلاقیات و حرمت‌ها را زیر سئوال برویم تا برنامه‌مان پیش برود. اگر ریشه‌ای تر مسائل را ارزیابی کنیم می توانیم بهتر مشکلات را حل کنیم.

وی با اشاره به این موضوع که متاسفانه صدا و سیما و رسانه ها بیشتر به بازیکنی توجه می کنند که حاشیه دارد نه اخلاق مدار است، افزود: شما به روزنامه‌ها نگاه کنید که عکس بازیکنان حاشیه‌دار را بیشتر منتشر می کند یا بازیکنان بااخلاق که ساکت بیرون نشسته‌اند و کارشنان را انجام می دهند.

استیلی با بیان اینکه رفت و آمد مدیران هم می تواند در این مسئله تاثیر گذار باشد ادامه داد: ما نباید این دو نفر را گردن بزنیم بلکه باید اتفاقات را ریشه یابی کنیم و به درستی مشکلات را برطرف کنیم. شما ببینید در لیگ یک، لیگ دو مسابقات جوانان و سایر دیدارها هم اتفاقات زیادی رخ می دهد اما همه فقط پرسپولیس و استقلال را زیر ذره بین می گیرند. شما ببینید تمام تیم‌های باشگاهی ما دولتی هستند اما تنها رسانه‌ها روی هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس و انتخاب آنها زوم می کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که در ابتدای فصل تماشاگران مربی را تشویق می کردند که الان تیمش در رده شانزدهم جدول است، اظهار داشت: من در مورد کسی صحبت نمی کنم و امیدوارم ایشان هم در وظیفه‌ای که دارد موفق شود.

استیلی در خصوص اینکه تیمش به دلیل حضور حقیقی در تیم ملی و مصدومیت میثاق معمارزاده برای بازی با ناسیونال دروازه بان دارد اظهار داشت: ما دو گلر جوان داریم که قطعا در این بازی حساس و حیثیتی با تمام قوا به میدان خواهیم فرستاد، ضمن اینکه به ما اعلام نشد که می توانیم بازیکن کمکی بگیریم یا نه و اگر از بازیکنان ملی پوش‌مان استفاده می کردیم بهتر بود.

وی در پاسخ به این سئوال که "آیا با امیر قلعه نویی برای حضور کیانی در پرسپولیس مذاکره کرده اید؟"، افزود: من نام هیچ کس را نمی برم اما روز گذشته برای جذب بازیکنی با یکی از مربیان لیگ برتری صحبت کردم. من اعتقاد دارم چه باشم، چه نباشم باید تیم پرسپولیس را تقویت کنیم و تا زمانی که هستم کارم را به نحو احسن انجام می دهم.

وی در پایان در مورد اختلاف نظر بین رویانیان و زارع و همچنین رفت و برگشت محمود خوردبین گفت: خیلی سخت است که هم بخواهم داخل و هم بیرون زمین را جمع کنم. من یک موضوعی را به شما بگویم حسین بادامکی در مصاحبه‌ای اعلام کرد ما سال گذشته پنج شکست پشت سر هم آوردیم اما تا این اندازه فشار روی‌مان نبود. این فشارها از اولین بازی روی تیم ما بود اما من سعی کرده‌ام بیشتر تمرکزم به داخل تیم باشد تا بیرون آن. ما شرایط سختی داریم اما امیدواریم خدا همچنان به ما کمک کرده و به ما صبر دهد تا بتوانیم در بازی‌های آینده به موفقیت‌های مدنظرمان برسیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016