پنجشنبه 3 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد كشاورز: قدرت تيم ملي فوتسال باعث شد بهترين بازيكن شوم، ایسنا

بازيكن تيم ملي فوتسال ايران از كسب عنوان بهترين بازيكن سال فوتسال آسيا ابراز خوشحالي كرد و گفت كه اميدوار است اين عنوان در سال‌هاي بعد هم همچنان در دست بازيكنان ايران باقي بماند.

محمد كشاورز پس از كسب عنوان بهترين بازيكن سال فوتسال آسيا در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) از مالزي، اظهار كرد: خيلي خوشحالم كه توانستم به عنوان يك ايراني اين جايزه را كسب كنم. اينجا مراسم باشكوهي در حال برگزاري است و همه بزرگان فوتبال آسيا در آن حضور دارند ، همچنين سپ بلاتر و ديگر مسئولان AFC در اينجا هستند و من واقعا خوشحالم كه توانستم از ميان نامزدهاي ديگر اين عنوان را به دست بياورم.

وي در پاسخ به اين سوال كه علت انتخاب او به عنوان بهترين بازيكن فوتسال آسيا را چه چيزي مي‌داند؟ گفت: فكر مي‌كنم عوامل زيادي در اين انتخاب تاثيرگذار بوده است، هم قدرت تيم ملي فوتسال ايران و هم قدرت بازيكنان ايران در فوتسال و اين كه خودمان را فراتر از آسيا مي‌دانيم و با تيم‌هاي سطح اول جهان مقايسه مي‌كنيم، باعث شد كه من اين عنوان را به دست بياورم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




كشاورز افزود: اميدوارم كه موفقيت‌هاي فوتسال ايران همچنان ادامه داشته باشد و انشاءالله بتوانيم در جام جهاني فوتسال 2012 قهرمان شويم. همه بايد به هم كمك كنيم، چرا كه فوتسال ايران هميشه در آسيا حرف اول را مي‌زده و اميدوارم كه در سال‌هاي بعد هم اين عنوان همچنان به فوتساليست‌هاي ايران تعلق پيدا كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016