شنبه 13 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبرگزاری فارس: تیموریان: تیم ملی نه راه آسان دارد، نه دشوار! فارس

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی نه راه آسان دارد، نه دشوار.

به گزارش خبرگزاری فارس، آندرانیک تیموریان که به دلیل مصدومیت نمی‌تواند استقلال را در تمرینات و مسابقات همراهی کند گفت: خدا را شکر می‌کنم که شرایطم خوب است، تا هفته آینده عصا را کنار می‌گذارم و طبق گفته دکتر کیهانی از اول فروردین می‌توانم تمرینات را شروع کنم و باید ببینم تا آن موقع شرایطم چطور است. دلم برای تک‌تک بچه‌های تیم و کادر فنی تنگ شده است، به هر حال ما هفت، هشت ماه کنار هم زندگی کردیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود به دلیل برف‌بازی در تمرینات به پای او فشار آمده و باعث شده کارش به عمل کشیده شود با تعجب گفت: چه کسی چنین حرفی را زده است؟ از کجا این خبر را شنیده‌اید؟ این برای من خیلی مهم است که بدانم سرمنشأ این خبر کجاست. برف بازی کردن به پای من فشاری نیاورده است، من از مظلومی اجازه گرفتم دو، سه گلوله برف به سمت بازیکنان پرتاب و بچه‌ها را شاد کنم. الان این موضوع را از شما می‌شنوم و این موضوع برایم جالب بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تیموریان در مورد بازی تیم ملی مقابل قطر گفت: تیم ملی بازی خوبی انجام داد و روی دو اتفاق گل خوردیم. در مرحله بعدی بازی‌ها حساس‌تر است. تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی نه راه آسان دارد، نه دشوار و همه ما باید دست به دست هم دهیم تا به جام‌جهانی برسیم.

وی در خصوص حضور اشکان دژاگه در تیم ملی خاطرنشان کرد: او بازیکن خوبی است و شرایط بدنی خوبی دارد. خوشحالم که بعد از سال‌ها در تیم ملی حضور پیدا کرده و همه دیدید که چه انگیزه‌ای دارد. دژاگه به غیر از دو گلی که زد بازی قابل قبولی انجام داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016