چهارشنبه 23 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پینگ پنگ به بیراهه می رود مسوولان چاره اندیشی كنند

تهران - رییس فدراسیون پینگ پنگ در حالی امروز (چهارشنبه)‌اقدام به تشكیل جلسه مطبوعاتی كرد كه این نشست به دلیل دعوت گزینشی خبرنگاران و شركت نكردن تعداد دیگری از آنان، با چالش جدی روبه رو شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، البته از همان ابتدا معلوم بود از این جلسه كه برای جلب رضایت خاطر نمایندگان رسانه های گروهی از نتایج مسابقه های پینگ پنگ قهرمانی سال 2012 آسیا و جهان در ماكائو و آلمان تشكیل شد، استقبال چندانی به عمل نخواهد آمد.

همانطور كه پیش بینی می شد، نمایندگان رسانه ها از مدت ها قبل از برخوردهای نامناسب فدراسیون پینگ پنگ با بازیكنان،

كارشناسان و اهالی این رشته گلایه مند بودند و به همین دلیل از شركت در جلسه مطبوعاتی روز چهارشنبه خودداری كردند.

فدراسیون پینگ پنگ از زمان مسوولیت 'محمد زارع پور' بر مسند ریاست این فدراسیون، فراز و نشیب های زیادی داشته و اهالی این رشته در این مدت به هیچ وجه دوران خوبی را سپری نكرده اند.

به طور حتم اگر پا در میانی برخی مسوولان وزارت ورزش و جوانان ، پیشكسوتان پینگ پنگ و كنار آمدن ورزشكاران به دلیل از دست ندادن رتبه های ملی و جهانی آنها نبود، مسوولان این فدراسیون بایستی كنار می رفتند و جای خود را به افراد دیگری می دادند.

هنوز هم ورزشكاران از اتفاقات برگزاری مسابقه های پینگ پنگ قهرمانی ایران در شهر اراك، برگزاری اردوی تداركاتی بانوان در شهر قزوین كه با بی برنامگی و همكاری نكردن هیات پینگ پنگ استان قزوین همراه بود، ناراحتند.

همچنین بازیكنان تیم ملی پینگ پنگ كشورمان همچنان در مصاحبه های خود با خبرنگاران از بی برنامگی فدراسیون پینگ پنگ و حمایت نشدن ورزشكاران گلایه مند بوده و افتخارات كسب شده در این مدت را فقط در سایه تلاش خود عنوان می كنند.

برگزاری مسابقه های متعدد انتخابی تیم ملی پینگ پنگ، یكی دیگر از چالش های بازیكنان ملی پوش با این فدراسیون بود.

مسوولان فدراسیون پینگ پنگ برای شركت بازیكنان در مسابقه های متعدد بین المللی داخلی و برون مرزی كه فاصله زیادی بین آنها نبود، بازیكنان را مجبور به شركت در مسابقه هایی كردند كه لزومی به حضور در آنها نبود و فقط نارضایتی ورزشكاران را به دنبال داشت.

شركت در رقابت های انتخابی تیم ملی و دسته برتر در اراك، رقابت های انتخابی تیم ملی برای مسابقه های آسیایی 2012 لبنان كه محل برگزاری این رقابت ها بعدها به ماكائو تغییر یافت،

شركت در رقابت های انتخابی تیم ملی برای شركت در رقابت های گزینشی بازی های المپیك 2012 لندن و شركت در مسابقه های انتخابی برای اعزام به پیكارهای پینگ پنگ قهرمانی جهان در شهر دورتموند آلمان، فقط بخشی از این رقابت های گزینشی بود كه در سال 90 ورزشكاران در آن شركت داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حتی تشكیل اردوهای برون مرزی كه نظارت درستی بر تمرینات بازیكنان نبود، به محل تنش بازیكنان با مسوولان فدراسیون پینگ پنگ تبدیل شده بود.

'محمدرضا اخلاق پسند' در یكی از گفت و گوهایش در این ارتباط گفت: مسوول كمپ 'اشلاگر' در اتریش، رقبای تمرینی مناسبی را برای تقویت بازیكنان ملی پوش ایرانی كه در این كمپ اقامت داشتند، مقابل آنان قرار نمی داد و یا فقط به یكی از ورزشكاران رسیدگی خوبی می شد و نه به همه آنها.

همچنین تسویه نكردن مالی مسوولان فدراسیون پینگ پنگ با ورزشكاران در سال گذشته، برای بازیكنان نیز مشكلاتی را در پی داشت، به طوریكه ورزشكاران مطالبات قانونی خود را با تاخیرهای چندین ماهه دریافت كردند.

به نظر می رسد با این برخوردهای نامناسب و مدیریت غیر صحیح، مسوولان وزارت ورزش و جوانان باید فكری اساسی برای فدراسیون پینگ پنگ بكنند تا این ورزش بیش از بیش، از این بی برنامگی و ضعف مدیریتی آسیب نبیند و به بیراهه نرود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016