چهارشنبه 4 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس بازی برده را با شکست عوض کرد، نخستين باخت سرخپوشان با ژوزه در ورزشگاه خالی

تيم فوتبال پرسپوليس نخستين شکست خود را در فصل جديد تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های ليگ برتر فوتبال پرسپوليس از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه شب در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی ميزبان فجر سپاسی بود و در حالی که از حريف خود پيش بود، در نهايت با نتيجه پرگل ۳ بر ۲ بازی را واگذ ار کرد.

پرسپوليس در نيمه نخست بازی را بهتر از حريف آغاز کرد و در دقيقه ۱۵ روی اشتباه مسلم مدافع فجر سپاسی به وسيله اميرحسين فشنگچی به گل نخست دست يافت. در همان نيمه نخست پرسپوليسی‌ها به وسيله فشنگچی و انصاری فرد دو سه موقعيت خوب ديگر هم داشتند که نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در آغاز نيمه دوم فجر سپاسی با تغيير شيوه بازی و با هدف جبران گل خورده وارد زمين شدند و خيلی زود در دقيقه ۵۲ به وسيله عباس محمدرضايی و روی اشتباه بازيکنان پرسپوليس به گل رسيدند.

در ادامه بازی شاگردان ژوزه که از اين بازی برد می‌خواستند شدت حملات خود را روی دروازه حريف بيشتر کردند اما حمله‌های سرخ‌پوشان آنچنان کارساز نبود و تنها در يکی دو صحنه بود که اين تيم به وسيله کريم انصاری فرد صاحب موقعيت‌های خوبی شد.

در دقيقه ۷۵ يکی از حملات فجر سپاسی با خطای محسن بنگر به روی مهاجم اين تيم همراه شد که داور بلافاصله اعلام ضربه پنالتی کرد در حالی که بازيکنان و کادر فنی سرخ‌پوشان به اين تصميم اعتراض زيادی داشتند با اين حال رضا حقيقی کاپيتان فجر پشت توپ قرار گرفت و ضربه پنالتی را تبديل به دومين گل فجر سپاسی کرد.

در نيمه دوم ژوزه بازيکنانی چون جواد کاظميان، محمد قاضی و محمد نوری را وارد زمين کرد اما تا دقايق پايانی بازی سرخ‌پوشان نتوانستند کاری از پيش ببرند و روی يک ضد حمله تند و تيز فجر سپاسی به وسيله مهدی نظری (۹۰) به گل سوم دست يافت تا آب سردی بر پيکره تيم پرستاره پرسپوليس ريخته باشد.

با اين حال اين پايان کار نبود و در ثانيه‌های پايانی بازی محمد قاضی با يک شوت زيبا يکی ديگر از گل‌های خورده پرسپوليس را جبران کرد تا پرسپوليس در اين بازی با نتيجه ۳ بر ۲ بازنده شود.

بدين ترتيب مانوئل ژوزه نخستين شکست خود را به همراه پرسپوليس در فصل جديد تجربه کرد. سرخ‌پوشان هفته آينده بايد در ورزشگاه آزادی و با حضو رتماشاگران خود به مصاف گهر شهرداری درود بروند.

فجرسپاسی هم با اين پيروزی ۶ امتيازی شد و موقتا تا پيش از انجام بازی‌های چهارشنبه به صدر جدول صعود کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016