سه شنبه 3 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسابقات ليگ برتر از تلويزيون پخش خواهد شد

فدراسيون فوتبال با انتشار اطلاعيه‌ای اعلام کرد، پس از جلسه سه ساعته مسئولان اين فدراسيون با نمايندگان صداوسيما مشکل پخش زنده مسابقات ليگ برتر برطرف شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سايت رسمی فدراسيون فوتبال، عصر امروز سه شنبه و پيرو جلسه فی مابين نمايندگان صداوسيما و فدراسيون فوتبال و براساس توافق‌های به عمل آمده، مسابقات ليگ برتر فوتبال پخش خواهد شد.

همچنين مقرر شد به جهت حمايت از فوتبال کشور و توسعه اين ورزش پرطرفدار چه در رده ملی و چه در رده باشگاهی و با نظر مثبت، تعامل‌های لازم بين فدراسيون فوتبال و صداوسيما در خصوص پخش مسابقات صورت پذيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نايب رئيس فدراسيون فوتبال: توافق برای پخش تمامی مسابقات ليگ
• آخرين تصميمات در مورد جام حذفی

نايب رئيس فدراسيون فوتبال از توافق نهايی با مسئولان صداوسيما برای پخش زنده مسابقات ليگ برتر خبر داد و گفت: دوربين‌های تلويزيونی می‌توانند تا پايان دوازدهمين دوره ليگ برتر، بدون هيچ مشکلی مسابقات را پوشش دهد.

هادی آيت اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اجازه ورود دوربين‌های تلويزيونی به ورزشگاه‌ها برای پوشش تصويری مسابقات هفته دوم ليگ برتر، ضمن بيان مطلب فوق گفت: بعدازظهر امروز سه‌شنبه نشستی بين نمايندگان صداوسيما و فدراسيون فوتبال برگزار شد که در اين نشست آقايان بهروان و نبی به نمايندگی از فدراسيون حضور داشتند.

وی افزود: در پايان اين نشست توافقات خوبی بين طرفين در مورد حق پخش تلويزيونی دوازدهمين دوره رقابت‌های ليگ برتر حاصل شد که براساس اين توافق صداوسيما می‌تواند تا پايان دوازدهمين دوره رقابت‌های ليگ برتر بدون هيچ مشکلی اين رقابت‌ها را پوشش دهد.

نايب رئيس فدراسيون فوتبال در مورد توصيه وزير ورزش و جوانان به اين فدراسيون برای پخش مسابقات ليگ اظهار داشت: وزير ورزش هيچگونه توصيه‌ا‌ی را به مسئولان فدراسيون فوتبال مبنی بر اجازه ورود دوربين‌های تلويزيونی به ورزشگاه‌‍‌ها جهت پوشش هفته دوم ليگ برتر نکرده است. ايشان در اين مورد حتی وساطت و پادرميانی هم نداشته است.

وی در خصوص برگزاری رقابت‌های جام حذفی نيز تاکيد کرد: به دليل اينکه پرداختن به مسئله حق پخش تلويزيونی رقابت‌های ليگ برتر بخش عمده‌ای از زمان نشست روز دوشنبه اعضای هيات رئيسه فدراسيون فوتبال را به خود اختصاص داد، تصميم گيری در مورد برگزار شدن و يا نشدن جام حذفی در اين فصل به اعضای هيات رئيسه سازمان ليگ تفويض شد. آنها نيز به اين جمع بندی رسيدند که رقابت‌های جام حذفی در اين فصل برگزار شود.

آيت‌الهی در خصوص درخواست غرامت ۵۰۰ ميليون شرکت تبليغاتی طرف قرارداد فدراسيون فوتبال از سازمان ليگ به دليل پوشش نامناسب تصويری ديدار تيم‌های استقلال و آلومينيوم هرمزگان گفت: اين نامه به دست رئيس فدراسيون فوتبال رسيده و بايد ببينيم که ايشان در اين خصوص چه تصميمی خواهند گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016