جمعه 20 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باقری معتمد به نشان نقره تکواندو المپیک رسید، نهمین مدال کاروان ایران

نخستین عضو تیم ملی تکواندو ایران که با پیروزی در مرحله نیمه نهایی کسب نهمین مدال کاروان ورزش کشورمان در سی امین دوره بازیهای المپیک را قطعی کرده بود،در دیدار فینال برابر حریفی از ترکیه بازنده شد و به نشان نقره بسنده کرد.

10412_orig.jpg
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، دیدار فینال رقابتهای تکواندو سی امین دوره بازیهای المپیک در وزن 68 کیلوگرم بامداد امروز جمعه بین محمدباقری معتمد از ایران و "سرورت تازگول" از ترکیه در سالن اکسل برگزار شد که در پایان سه راند نماینده ایران با نتیجه 5 بر 6 مغلوب حریف ترکیه ای شد و به مدال نقره بسنده کرد.

10429_orig.jpg
قبل از این کاروان ورزش ایران توسط حمید سوریان، قاسم رضایی، امید نوروزی و بهداد سلیمی به مدال طلا رسیده بود، احسان حدادی و سجاد انوشیروانی و نواب نصیر شلال مدال نقره گرفتند و کیانوش رستمی به مدال برنز دست پیدا کرده بود. کاروان ورزش ایران با این مدال نقره همچنان در رده چهاردهم جدول رده بندی باقی ماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




باقری معتمد: مردم مرا ببخشند، حریف ترکیه‌ای گربه سیاهم شده است!
عضو تیم ملی تکواندو ایران در سی امین دوره بازیهای المپیک پس از کسب عنوان دومی این رقابتها گفت: مردم برایم خیلی دعا کردند اما نتوانستم مدال طلا بگیرم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، محمد باقری معتمد پس از مبارزه در فینال رقابتهای وزن 68 کیلوگرم تکواندو بازیهای المپیک که بامداد امروز جمعه در سالن اکسل برگزار شد و به نایب قهرمانی وی انجامید ضمن بیان این مطلب افزود: می دانم که در شب قدر مردم مرا خیلی دعا کردند اما باید مرا ببخشند که نتوانستم مدال بگیرم.وی با بیان اینکه حریفانش عنوان دار بودند و او توانست تا فینال همه آنها را شکست دهد در مورد دلایل شکستش برابر حریف ترکیه ای گفت: انگار سرنوشت مدال طلای من به این حریف ترکیه ای بسته شده است. او گربه سیاهم شده و چندین بار است که به این تکواندوکار ترکیه ای می بازم.معتمد خاطرنشان کرد: با اینکه این حریف ترک را در رقابتهای جهانی بردم اما در بقیه مسابقات همیشه به او باخته ام. باید تمریناتم را افزایش دهم تا در آینده بتوانم به پیروزی و موفقیت بیشتری دست پیدا کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016