چهارشنبه 25 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ندا شهسواري: نبود مربي زن تاثيرگذار بود

نماينده‌ي پينگ پنگ بانوان ايران با وجود قبول شكست در نخستين ديدار خود و حذف از المپيك عملكرد خوبي داشت. شهسواري معتقد است براي موفقيت‌هاي بيشتر بايد حريف تمريني و مربي خارجي فراهم شود

ندا شهسواري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره تجربه المپيك لندن گفت: اين بازي‌ها با ساير مسابقه‌هاي جهاني و آسيايي متفاوت بود و جو ديگري را در المپيك شاهد بوديم كه حساسيت بازي‌ها را بيشتر مي‌كرد.

وي با بيان اينكه توانستم بهترين بازي خود را در اين رقابت‌ها داشته باشم، افزود: خوشحال هستم كه هرچه در توان داشتم را به نمايش گذاشتم و با فاصله بسيار كمي شكست خوردم.

شهسواري درباره حريف خود هم گفت: من نسبت به حريفم تجربه كمتري داشتم اما در حد خودم بي‌تجربه نبودم. البته حريف مقابلم تجربه 5 بار حضور در المپيك را داشت كه همين موضوع باعث مي‌شد من استرس بيشتري داشته باشم.

بانوي پينگ‌پنگ باز المپيكي ايران نبودن مربي زن در كنار خود را از جمله علل شكستش در بازي‌هاي المپيك عنوان كرد و گفت: هرچند آقاي بابادي وند زحمات بسياري كشيد و هرچه در توان داشت براي ما گذاشت اما لازم بود كه يك مربي زن در كنارم باشد. چون در چنين مسابقه‌هاي حساسي كه برد يا باخت به يك امتياز بستگي دارد لازم است كه در كنار ورزشكاران زن مربي خانم هم باشد.

شهسواري تاكيد كرد: هرچند رقيبم 200 پله از نظر رنكينگ از من بالاتر بود اما از نظر تاكتيكي چيزي از او كم نداشتم. اين در شرايطي بود كه تنها يك هفته با حريف مجارستاني خود در تهران تمرين كردم و قبل از اين در خانه تمرين‌هايم را ادامه مي‌دادم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي ادامه داد: مهم است كه بيشتر از گذشته به پينگ‌پنگ بانوان اهميت داده شود تا بهترين نتيجه را بتوانيم در رقابت‌هاي بين‌المللي كسب كنيم. همچنين معتقدم اگر مربي و حريف تمريني خارجي داشته باشيم نتيجه بسيار خوبي را خواهيم گرفت. در غير اين صورت اگر قرار است بازيكنان داخلي حريف تمريني‌ام شوند، ترجيح مي‌دهم كه در خانه خود تمرين كنم.

بانوي پينگ‌پنگ باز المپيكي ايران كه چندي است از بازي‌هاي لندن بازگشته است عنوان كرد كه تمرين‌هايش را آغاز كرده و خود را براي مسابقه‌هاي انتخابي تيم ملي كه در شهريور برگزار مي‌شود آماده مي‌كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016