سه شنبه 11 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تساوی پرسپولیس با سایپا در سایه غیبت علی کریمی

بی بی سی ـ در روزی که هواداران پرسپولیس مانوئل ژوزه را "هو" کردند، این تیم با سایپا البرز در ورزشگاه آزادی تهران به تساوی بدون گل رسید.

پرسپولیس که هفته گذشته در ورزشگاه خالی از تماشاگر و مقابل آلومینیوم هرمزگان، پس از مدت‌ها توانست به پیروزی برسد، امیدوار بود که بتواند در این بازی خانگی هم سه امتیاز مسابقه را کسب کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در نیمه اول دو تیم فرصت چندانی روی دروازه بوجود نیاورند. در این نیمه تنها محمد قاضی با ضربه‌ای از راه دور دروازه سایپا را تهدید کرد.

سعید دقیقی در دقایق پایانی نیمه اول با ضربه سر می توانست سایپا را در این نیمه پیروز کند که دروازبان پرسپولیس آن را مهار کرد.

در ابتدای نیمه دوم مانوئل ژوزه سرمربی پرسپولیس، کریم انصاری فرد را به جای جواد کاظمیان وارد زمین کرد و در میانه های این نیمه برای تقویت خط حمله هادی نوروزی و ایمون زاید به جای محمد نوری و محمد قاضی به بازی آمدند.

اما مهمترین اتفاق بازی در دقیقه ۷۰ افتاد زمانی که رحمان احمدی دروازبان سایپا داخل محوطه جریمه، روی هادی نوروزی خطا کرد و داور برای پرسپولیس پنالتی گرفت.

مهرداد پولادی این پنالتی را به بالای دروازه زد و هواداران پرسپولیس پس از این پنالتی به مانند بازی‌های دیگر علی کریمی را تشویق کردند. درست ۴ دقیقه بعد، سایپا می توانست به گل برسد ولی ضربه محکم کاوه رضایی در دقیقه ۷۴ به تیرک افقی برخورد کرد.

با این مساوی پرسپولیس ۱۱ امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول قرار گرفت و سایپا با ۱۸ امتیاز رتبه پنجم را از آن خود کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016