چهارشنبه 26 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
21 شهریور» یک کشتی‌گیر دیگر ایرانی به دنبال تابعیت آذربایجان، مردمسالاری
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آذرشکیب: چرا غیر از مدال آوران المپیک، سایر کشتی‌گیران دیده نمی‌شوند

ملی‌پوش وزن 120 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران معتقد است که اگر به المپیک لندن اعزام می‌شد شاید مدال خوش رنگ‌تری می‌گرفت.

محمدرضا آذرشکیب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: قبل از المپیک من نفر اول وزن 120 کیلوگرم بودم و در جام تختی هم کمیل قاسمی را شکست دادم، اما با مصدومیتی که برایم به وجود آمد به المپیک نرسیدم.

وی افزود: قاسمی در المپیک کشتی‌های قابل قبولی گرفت و از لحاظ فنی و اخلاقی کشتی‌گیر خوبی است، اما بعد از مدال آوری در المپیک فقط نگاه ها به سمت او رفته و دیگران دیده نمی‌شوند که این مساله اذیت کننده است.

آذر شکیب ادامه داد: من از آقای خادم و سایرین توقع دارم که فراموش نکنند من نفر اول این وزن بوده ام و دوست دارم به همه به یک چشم نگاه شود و از همه حمایت صورت گیرد تا در شرایط برابر کسی که در تشک پیروز می‌شود پیراهن تیم ملی را بپوشد.

وی یادآوری کرد که حرف‌هایش به معنای کری خوانی نیست و گفت: هدفم کری خوانی نیست، چون یک ماه دیگر باید کشتی بگیریم و باید چیزی در چنته داشته باشم که این طور حرف بزنم، اما معتقدم سنگین وزن ما بسیار پیشرفت کرده و می‌تواند حرف‌های بیشتری در جهان بزند و با دیدن بازی‌های المپیک احساس کردم که اگر من هم بودم مدال می گرفتم و شاید حتی مدالم خوش‌رنگ‌تر می‌شد هر چند چون در آن میدان نبودم حرفم زیاد نمی‌تواند قابل استناد باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




آذرشکیب در ادامه با گلایه از بی‌توجهی به همه ورزشکاران اظهار کرد: هیچ وقت به کسی جسارت نمی‌کنم، اما مسئولان نباید کاری کنند که ورزشکار دلسرد شود چون ما با یک ضرب خوردگی کوچک کاملا فراموش می شویم و کسی سراغ‌مان را نمی گیرد و دوباره باید از اول شروع کنیم که این وضعیت اصلا خوب نیست.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت خود گفت: از لحاظ بدنی در شرایط خوبی دارم و در کرج تمریناتم را روزی دو نوبت انجام می‌دهم و منتظرم تا تمرینات تیم ملی و همچنین لیگ برتر کشتی آزاد شروع شود تا باز هم بتوانم توانایی‌های خود را نشان دهم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016