پنجشنبه 11 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس پيکان را له کرد

تيم فوتبال پرسپوليس که در ليگ دوازدهم نتوانسته انتظارات طرفدارانش را برآورده کند و جزو تيم های انتهای جدول است، پس از مدتها در ورزشگاه آزادی به يک پيروزی پرگل دست پيدا کرد و با شکست پيکان سه پله در جدول رده بندی صعود کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، آخرين ديدار از هفته چهاردهم رقابتهای فوتبال ليگ برتر عصر امروز چهارشنبه به قضاوت سعيد مظفری زاده و در حضور حدود ۸ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که طی آن تيم فوتبال پرسپوليس با نتيجه ۶ بر صفر پيکان را درهم کوبيد.

مانوئل ژوزه که قبل از اين بازی در خطر اخراج قرار داشت و تيمش در رده چهارم جدول رده بندی مانده بود، در شرايطی به يک پيروزی پرگل دست پيدا کرد که ساعاتی قبل از اين بازی کارلوس کی روش در بيانيه ای انتقادی عليه او موضع گرفته بود. سرمربی تيم ملی فوتبال ايران يکی از تماشاگران ويژه اين بازی بود که در جايگاه ويژه حضور داشت.

پرسپوليس که در ديدار هفته گذشته برابر مس کرمان شکست خورده بود، در اين بازی کاملا متحول شده بود و موقعيت های پرتعدادی را روی دروازه پيکان ايجاد کرد. در اين ديدار کريم انصاريفرد که به خاطر گل نزدن هايش مورد انتقاد بود سه بار دروازه پيکان را باز کرد تا شرايطش نسبت به قبل بهتر شود.

در اين ديدار کريم انصاريفر(۳۶،۴۸و۵۷)، رضا نورمحمدی(۴۲)، محمد نوری(۶۳) و محمد قاضی(۸۶) برای پرسپوليس گل زدند تا اين تيم ۱۷ امتيازی شود و به رده يازدهم جدول رده بندی صعود کند. شاگردان عبدالله ويسی نيز که شرايط خوبی در ليگ دوازدهم ندارند با پذيرش اين شکست سنگين ۱۵ امتيازی ماندند تا همچنان در رده چهاردهم باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016