دوشنبه 8 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال: رقابت بالانشينان برای صدرنشينی

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: هفته چهاردهم رقابتهای فوتبال ليگ برتر در حالی فردا با برگزاری دو ديدار پيگيری می‌شود که تيم‌های نفت و سپاهان در نبرد بالانشينان به فکر پيروزی و صدرنشينی هستند و تراکتورسازی در خانه به فکر تثبيت صدرنشينی برابر داماش است.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته چهاردهم رقابتهای فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور فردا سه‌شنبه با برگزاری دو ديدار پيگيری می‌شود که تراکتورسازی صدرنشين، ميزبان داماش است و تيم بحران زده سپاهان در تهران برابر نفت قرار می‌گيرد که در زير به شرايط اين دو بازی اشاره شده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نفت تهران - سپاهان اصفهان
روزهای بدون پيروزی، اين مشکلی است که دو تيم نفت و سپاهان در هفته‌های اخير با آن مواجه شده‌اند. نفت يکی از صدرنشينان ليگ دوازدهم پس از برتری يک برصفر برابر ذوب‌آهن در هفته هفتم، در کسب پيروزی ناکام بوده است. درحاليکه اين تيم همچنان يکی از تيم‌های بالانشين جدول است، برای پايان دادن به روند نزولی خود، نياز به کسب ۳ امتياز اين بازی دارد.

سپاهان قهرمان سه دوره گذشته ليگ برتر است اما اين روزها شرايط نامناسبی را سپری می‌کند. آنها پس از شکست سنگين برابر الاهلی و وداع تلخ از ليگ قهرمانان آسيا، در دو بازی گذشته خود در ليگ هم نتوانسته‌اند تيم برنده مسابقه لقب بگيرند. در اين شرايط، شکست سنگين و بی‌سابقه خانگی برابر تراکتورسازی مشکلات اين تيم را بيشتر کرده است.

زردپوشان اصفهانی در صورت پيروزی در جنگ بالانشينان برابر تيم مربی پيشين خود، به آرامش نسبی می‌رسند. هرچند هر دو تيم نفت و سپاهان حتی نيم نگاهی هم به صدرجدول ليگ دارند زيرا در صورت ناکامی تراکتورسازی، استقلال و ملوان، برنده اين بازی صدرنشين ليگ در پايان هفته چهاردهم لقب خواهد گرفت.

تراکتورسازی تبريز - داماش گيلان
چهار پيروزی از ۵ مسابقه گذشته و صدرنشينی، اتفاقی شيرين برابر هواداران پرطرفدارترين تيم شهرستانی ايران است. تراکتورسازی با اوليويه‌را سرمربی پرتغالی‌اش که در هفته‌های نخست ليگ، به خاطر کسب نتايج پرنوسان، روزهای سختی را سپری می‌کرد، با پيروزی‌های اخير و صعود به صدر جدول، به خوشبختی دست يافته است.

اين تيم که با پيروزی باارزش و پرگل در اصفهان روحيه مضاعفی بدست آورده، در صورت برتری برابر داماش در تبريز، جايگاهش را در صدرجدول تثبيت می‌کند. همچنين با خيال آسوده به تعطيلات ليگ وارد شده و با روحيه مضاعف خود را برای حضور در ادامه ليگ آماده می‌کند.

اما داماشی‌ها که هفته گذشته، نخستين پيروزی را با هدايت درخشان کسب کرده و به بحران ۸ بازی بدون پيروزی پايان دادند، روز سختی را در تبريز پيش رو دارند. هرچند پيروزی داماش در تبريز يک اتفاق ويژه است اما به نظر می‌رسد اعضای اين تيم به کسب حداقل امتياز در اين بازی هم راضی باشند زيرا ناکامی در تبريز ممکن است اين تيم را به جمع فانوس بدستان ليگ بفرستد.

- برنامه ديدارهای هفته چهاردهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زير است:

دوشنبه - ۸/۸/۹۱
* گهر دورود - استقلال تهران، ساعت ‌۱۷:۴۵، ورزشگاه آزادی تهران

سه‌شنبه - ۹/۸/۹۱
* نفت تهران - سپاهان اصفهان، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه دستگردی تهران
* تراکتورسازی تبريز - داماش گيلان، ساعت۱۵:۳۰، ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز

چهارشنبه - ۱۰/۸/۹۱
* فجرشهيدسپاسی شيراز - سايپای البرز، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه دستغيب شيراز
* ملوان بندرانزلی - آلومينيوم هرمزگان، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه تختی بندرانزلی
* ذوب آهن اصفهان - راه‌آهن تهران، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
* صبای قم - فولادخوزستان، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه يادگار امام (ره) قم
* صنعت نفت آبادان - مس کرمان، ساعت ۱۶:۵۰، ورزشگاه تختی آبادان
* پرسپوليس تهران - پيکان تهران، ساعت ۱۷:۴۵، ورزشگاه آزادی تهران


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016