پنجشنبه 18 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فوتسال جام جهانی ۲۰۱۲: ايران گام به مرحله يک هشتم پايانی گذاشت

ايرنا ـ بانکوک - تيم ملی فوتسال ايران عصر پنجشنبه با پيروزی مقابل پامانا، گام به مرحله يک هشتم پايانی جام جهانی ۲۰۱۲ تايلند گذاشت.

به گزارش ايرنا، در اين ديدار که در شهر بانکوک برگزار شد، تيم ملی فوتسال ايران با نتيجه چهار بر سه حريف خود را شکست داد تا به عنوان تيم دوم گروه دوم راهی مرحله بعدی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمد اسماعيل زاده در دقيقه سه، افشين کاظمی در دقيقه ۱۳ و محمد طاهری در دقايق ۱۸ و ۳۷ برای تيم ايران و ˈکلوديو گود ريدجˈ در دقيقه پنج، ˈکارلوس پرزˈ در دقيقه ۳۴ از روی نقطه پنالتی و ˈآلگويس آلوارادوˈ در دقيقه ۳۹ برای تيم پاناما گلزنی کردند.

بازی با حملات سفيدپوشان ايران آغاز شد و بازيکنان کشورمان با پاس های کوتاه و سرعتی قصد داشتند به دروازه پاناما نزديک شوند که در دقيقه سه حرکت علی اصغر حسن زاده از جناح راست باعث شد تا اسماعيل پور در موقعيت ايده آل دروازه حريف را باز کند.

پس از اين گل، بازيکنان پاناما پرس در تمام زمين را در دستور کار خود قرار دادند تا بتوانند بازی را به تساوی بکشانند که در دقيقه ۵ بر روی يک کار گروهی از عمق خط دفاع تيم ايران به گل رسيدند.

بازيکنان تيم ايران در ادامه نيمه نخست با کنترل ميانه ميدان، حملات گسترده ای را بر روی دروازه حريف طراحی کردند که با دو گل کاظمی و طاهری با پيروزی سه بر يک به رختکن رفتند.

دو تيم در نيمه دوم، بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار داده بودند، اما مهاجمان دو تيم نتوانستند از فرصت های خود به خوبی استفاده کنند.

در دقيقه ۳۴ حميد احمدی با دست مانع رسيدن توپ به بازيکن پاناما شد تا يک ضربه پنالتی به سود حريف گرفته شود.

پرز ضربه پنالتی را با شوت سنگينی درون دروازه مصطفی نظری سنگربان تيم ايران جای داد تا نتيجه بازی به حداقل برسد.

در اواخر اين بازی طاهری بر روی يک کرنر دروازه تيم پاناما را باز کرد، اما آلوارادو در دقيقه پايانی بر روی يک حرکت تکنيکی و غفلت بازيکنان ايران دروازه نظری را باز کرد تا تيم ملی کشورمان با تفاضل يک گل حريف خود را شکست دهد.

در اواسط نيمه نخست، مصطفی طيبی بازيکن جوان تيم ايران از ناحيه بينی دچار مصدوميت شد و با صلاحديد پزشک تيم ايران، او را به رختکن منتقل کردند.

احمدی نيز به دليل دريافت دو کارت زرد در مرحله مقدماتی، ديدار بعدی تيم ايران در مرحله يک هشتم پايانی را از دست داد.

بازيکنان تيم ايران با ترکيب اوليه مصطفی نظری، محمد کشاورز، علی اصغر حسن زاده، محمد طاهری و احمد اسماعيل پور راهی ميدان شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016