جمعه 19 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جباري- قلعه‌نويي و دعواي بدنسازها، بهانه جديد مجتبي براي فرار؟

سایت گل- مجتبی جباری هافبک خلاق و ملی‌پوش تیم استقلال تهران که در ابتداي فصل پس از کش و قوس‌های فراوان در اين تيم ماندنی شد، هنوز براي تيمش به ميدان نرفته و روند وقايع نشان مي‌دهد شايد اين اتفاق به اين زودي هم رخ ندهد.

جباري پس از آن‌که دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشت حالا به تمرینات بدنسازی رسیده است تا پس از طی این دوره بار دیگر به مستطیل سبز بازگردد و عصای دست تیمش باشد. با این حال تمرینات بدنسازی مجتبی جباری به مانند تمامی دوران ورزشی او پرحاشیه و پرسر و صدا است و این تمرینات سبب شده تا او بار دیگر در تقابل با امیر قلعه‌نوعی قرار گیرد. داستان از این قرار است که شماره هشت جنجالی آبی‌ها قصد دارد تمرینات بدنسازی خود را زیر نظر محمدرضا مولائی بدن‌ساز سابقش که اکنون در کادر فنی باشگاه راه‌آهن است، انجام دهد. اما قلعه‌نوعی معتقد است که جباری باید با مربی بدن‌ساز فعلی استقلال تمرین کند. جالب اين‌كه بدنساز فعلي استقلال (كسي كه جباري او را قبول ندارد) دوست صميمي امير قلعه‌نويي است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مرور دوران ورزشی ستاره‌اي به نام مجتبي جباري بیش از آن‌که نشانی از توانائی‌های فنی بارز او داشته باشد نشان می‌دهد که او و امیر قلعه‌نوعی دو خط موازی هستند و داستان همان دو پادشاهی هستند که هیچ‌گاه در یک اقلیم نمی‌گنجند. با این حال قلعه‌نوعی در آغاز این فصل قبول کرد که جباری در استقلال بماند و برای این تیم توپ بزند. بدون تردید امیر بهتر از هرکس دیگری به شاخصه‌های فنی این بازیکن که سال‌ها سابقه‌ی همکاری با او را دارد، آگاه است و می‌داند بودن جباری در خط میانی استقلال یعنی برداشتن یک گام بزرگ به سوی موفقیت. با این وجود قلعه‌نوعی در سال‌های گذشته در تمامی تیم‌هائی که حضور داشته است، همواره با بازیکن‌سالاری جنگیده است و به نظر او هیچ‌گاه شاخصه‌های فنی جباری را بهانه‌ای برای گذشتن از اصول خود نخواهد کرد.

اما آینده‌ی جباری چه خواهد بود؟

به هر ترتیب جباری در صورت آن‌که بخواهد با مولائی تمرین کند و توجهی به حرف سرمربی استقلال نداشته باشد، ماجرا و جنجالی جدید را آغاز خواهد کرد. جنجالی که بدون تردید از سوی امیر هم بی‌پاسخ نخواهد ماند. با مرور جنجال‌های امیر و مجتبی به این نکته خواهیم رسید که در زمان‌هايی که قلعه‌نوعی سرمربی جباری بوده، هر جنجال از سوی جباری با اخراج این بازیکن از سوی قلعه‌نوعی پاسخ داده شده است. از ماجرای کنده شدن عکس جباری در تونل آزادی در فصل 88-87 گرفته تا ماجرای تعویض جباری در دیدار الاتحاد عربستان و استقلال در ليگ قهرمانان، همه و همه یک پیامد داشت: اخراج! هرچند پادرمیانی مسئولان وقت استقلال سبب شد تا در هر مرحله، قلعه‌نوعی در حکم خود تخفیف دهد و جباری به استقلال بازگردد.

با این وجود جباری پس از رفتن امیر از استقلال نیز بارها و بارها علیه او مصاحبه‌ها کرد و بیش از پیش نشان داد که تا چه اندازه با عقاید سرمربی فعلی استقلال مخالف است. اگر بر اساس گذشته‌ی جباری بخواهیم نتیجه‌گیري کنیم، بدون شک تمرین بدن‌سازی با مولائی را بهانه‌ای جدید از سوی او قلمداد خواهیم کرد. بهانه‌ای که صرفا یک هدف دارد، ایجاد جنجالی تازه برای بازی نکردن در استقلالی که سرمربی آن امیر قلعه‌نوعی است.

با این حال باید منتظر ماند و دید آیا جباری چنین تصمیمی دارد یا این‌که قلعه‌نوعی برای متحول شدن خط میانی تیمش با تصمیم مجتبی کنار خواهد آمد و این مساله ختم به خیر خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016