چهارشنبه 14 آبان 1382   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال راي اعتماد مجلس به معتمدي كم است، خبرگزاري موج

در بررسيهاي انجام شده از سوي نمايندگان ، مشخص شد آقاي معتمدي در 13 مورد اشكالات مربوط به وزارت پست و تلگراف و تلفن مقصر بوده .
احمد ميدري در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج گفت : تاخير در اجراي پروژه شبكه زير ساختهاي مخابراتي كشور ،عدم اعمال مديريت صحيح در تنظيم و توزيع قبوض تلفن ثابت و همراه ، ضعف مديريت در وزارتخانه و دريافت وجوه اضافه از مردم در ثبت نام تلفن ثابت از عوامل استيضاح وزير پست ، تلگراف و تلفن است .
عضو كميسيون اقتصادي مجلس اضافه كرد : وزارت پست در حال حاضر دچار يك نوع درهم ريختگي مالي است و شركتهاي درون مخابرات هيچ هماهنگي با هم ندارند و در استانها هر كدام با نرخهاي متفاوتي خدمات را ارائه مي دهند كه اين مسائل در كل باعث افزايش هزينه هاي مخابرات شده است .
دكتر ميدري با اشاره به اين مسئله كه تمام خدماتي كه وزير پست ادعا مي كنند درست انجام شده داراي اشكال است ، گفت : وعده هاي دست نيافتني نظير واگذاري 4 ميليون تلفن ثابت و افزايش تعداد موبايلها به مردم داده شد كه هيچ كدام تحقق نيافت و علت آن برخوردار نبودن مخابرات كشور از زيربناي مناسب بوده است .
نماينده مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به هم راي بودن بسياري از نمايندگان مجلس در استيضاح وزير پست گفت : احتمال راي اعتمادنمايندگان به معتمدي بسيار كم است

[لينک مطلب اصلي]




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016