یکشنبه 5 بهمن 1382   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گفت و گوي ايسنا با شهرام شريف درباره جشنواره‌ كارت اينترنت

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات
ابعاد برگزاري جشنواره‌ي كارت اينترنت و تلفن چيزي جداي از گسترش مصرف اينترنت در كشور و توسعه‌ي اقتصادي نيست و اين دو موضوع هم در نهايت به توسعه‌ي فناوري اطلاعات در كشور منجر خواهد شد.
شهرام شريف، عضو هيات داوران دومين جشنواره‌ي كارت اينترنت و تلفن، در گفت و گو با خبرنگار سرويس فناوري اطلاعات ايسنا، گفت: برگزاري اين جشنواره از دو بعد مي‌تواند مهم باشد اولين بعد آن «اقتصادي» ‌است، چون ما در زمينه‌هاي مختلف نمايشگاه‌هاي متعددي را برگزار كرده‌ايم، ولي به طور اختصاصي در مورد اينترنت نمايشگاهي نداشتيم و اين جشنواره در حقيقت اولين نمايشگاه كارت‌هاي اينترنت و تلفن محسوب مي‌شود.
وي، افزود: كاربران اينترنتي زيادي در سطح كشور وجود دارند كه طبعا ايجاب مي‌كرده برنامه‌اي براي آن‌ها تدارك ديده شود، كه شركت‌هاي مختلف ISP را دور هم جمع كند و به نوعي رقابت بين آن‌ها را منسجم‌تر و سالم‌تر كند.
شهرام شريف، در ادامه گفت: هر چيزي كه به نوعي منجر به رشد اينترنت و مصرف آن در كشور شود كار ارزشمندي محسوب مي‌شود و به اعتقاد من اين جشنواره هم حتي اگر هدف اصلي‌اش «اقتصادي» باشد به طور غير مستقيم باعث جلب توجه جامعه به اين پديده خواهد شد.
وي، در پايان اظهار داشت: برگزاري اين گونه جشنواره‌ها در نهايت باعث گسترش مصرف اينترنت در كشور خواهد شد كه اين بسيار مهم و ارزشمند است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016