جمعه 22 خرداد 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون وزير ارتباطات: متاسفانه كشور ما از لحاظ تكنولوژي و سخت افزاري جايگاهي ندارد، ايسنا

تلكوم مخابراتي ايران در روزهاي 23 و 22 تير ماه برگزار مي‌شود كه در اين برنامه 18 وزير ICT يا ارتباطات از منطقه دعوت شده‌اند كه اميدواريم بتوانيم از آن فرصت به بهترين نحو استفاده كنيم.
به گزارش خبرنگار سرويس ارتباطات ايسنا، ”دكتر مسعود شفيعي” معاون آموزش و روابط بين‌الملل وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، در مراسم اختتاميه‌ي اولين جشنواره‌ي‌ جوانان، وبلاگ‌ها و جامعه‌ي‌ اطلاعاتي كه روز گذشته در مركز ايراني همايش‌هاي بين‌المللي برگزار شد، با بيان اين‌كه اهميت دانش براي ايراني‌ها مقوله‌ي قابل توجهي بوده، گفت: آنچه كه مسلم است وقتي مقوله‌ي جهاني شدن مطرح مي‌شود، هر كشوري بايد جايگاه خودش را داشته باشد.
وي، افزود: از لحاظ تكنولوژي و سخت افزاري متاسفانه كشور ما جايگاهي ندارد، ولي در مقوله‌ي نرم‌افزاري مي‌توانيم جايگاهي داشته باشيم، ولي باز مي‌بينيم كه كشورهايي مثل چين و هند در اين عرصه از ما جلوترند.
شفيعي، با اشاره به جوان بودن جمعيت ايران، گفت: مقوله‌ي جوان بودن و خودباوري اگر در كنار هم قرار گيرند مي‌تواند جايگاه بالايي را براي ما به عنوان يك ايراني داشته باشد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي، گفت: ‌دو هفته‌ي گذشته‌ي انجمن ICT شكل گرفت كه مجوز خود را از وزارت علوم گرفته و بيشتر با دانشگاه‌ها سر و كار دارد و اميدوارم بتوانيم در مقوله‌ي جهاني جايگاه خوبي كسب كنيم و در اين راستا اگر 3 عنصر”انجمن، همايش و مجله” در كنار هم قرار گيرند مي‌توانند تحول و حركت خوبي را به وجود آورند.





















Copyright: gooya.com 2016