یکشنبه 31 خرداد 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تحريريه عصر ارتباط: جز حسن نيت و تلاش براى اصلاح امور نشريه و ارتقاى سطح كيفى و كمى آن، انگيزه‌ى ديگرى در اعتصاب نداشتيم

در پى بروز اختلاف نظر بين جمعى از ”اعضاى هيات تحريريه‌ى هفته‌نامه‌ى عصر ارتباط” با ”مديرمسؤول” و انعكاس گزارش آن در ايسنا، هيات تحريريه‌ى سابق نشريه با اعتراض به اظهارات مديرمسؤول، طى ارسال نمابرى به ايسنا با درج خواسته‌هاى خود از مديريت نشريه، به مطالب مطرح شده از سوى مديرمسؤول پاسخ داده‌اند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش سرويس ارتباطات ايسنا، در اين متن آمده است: «به دنبال درج پاسخ مديرمسؤول محترم نشريه‌ى عصر ارتباط در ايسنا و برخى رسانه‌هاى ديگر، كه حاوى برخى مطالب كذب و خلاف واقع بود، لازم شد تا با انتشار خواسته‌هاى ارايه شده به مديريت مسؤول نشريه كه به امضاى 14 نفر از اعضاى تحريريه و فنى رسيده است، نشان دهيم، كه جز حسن نيت و تلاش براى اصلاح امور نشريه و ارتقاى سطح كيفى و كمى آن، انگيزه‌ى ديگرى در اعدام اعتصاب وجود نداشته است. بديهى است قضاوت در مورد به حق بودن «خواسته‌ها» يا به گفته‌ى مديرمسؤول محترم نشريه «افزون‌خواهى» با جامعه‌ى رسانه‌يى كشور خواهد بود.

خواسته‌هاى ارايه شده‌ى اعتصاب كنندگان به مدير مسؤول نشريه مشتمل بر ”تعيين سلسله مراتب، مطابق عرف و ابلاغ آن جهت رعايت به كليه‌ى پرسنل مجموعه” ، ”تعيين حقوق، مزايا و پاداش پرسنل تحريريه و فنى توسط سردبير” ، ”انجام كليه‌ى امور فنى و تحريرى نشريه، اعم از خبرى، ويژه‌نامه، رپورتاژ و تعريف سرويس‌هاى جديد، زيرنظر تحريريه” ، ”تعيين حوزه‌ى وظايف ديگر بخش‌ها نسبت به تحريريه و لزوم هماهنگى كليه‌ى بخش‌ها با تحريريه جهت ارتقاى كمى و كيفى مجموعه” ، ”اصلاح امور ادارى و مالى، مشخص شدن وضعيت پرسنل و عقد قرارداد با آنان كه سهمى از ارتقاى مالى نشريه را در بر مى‌گيرد” ، ”هماهنگى سازمان‌هاى آگهى‌ها، توزيع و مشتركان با سردبير” و ”تجهيز تحريريه به امكانات متناسب و در خور شان” بوده است.

در ضمن ذكر چند نكته به لحاظ ماهيت حقوقى آن لازم است. نخست اينكه بر خلاف ادعاى مديرمسؤول نشريه، هيچ فايل، اسناد يا خبرى از سيستم‌هاى رايانه‌يى نشريه حذف نشده است و كل مطالب آماده شده تا ظهر چهارشنبه، همچنان در سيستم رايانه‌يى نشريه موجود و در دسترس است. ديگر آن‌كه متاسفانه به رغم توافق براى مذاكره در روز شنبه، مديريت مسؤول نشريه از اين قرار سر باز زدند و نكته‌ى آخر آن‌كه از كل اعضاى تحريريه بر خلاف آنچه عنوان شده، تنها 2 نفر در نشريه باقى مانده‌اند.»





















Copyright: gooya.com 2016