پنجشنبه 11 تیر 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آشنايي با روابط عمومي الکترونيک يک الزام عقلاني است، ايلنا

آشنايي با روابط عمومي الکترونيک و بکارگيري آن در اين بخش يک الزام عقلاني است.
به گزارش خبرنگار ايلنا , مدير روابط عمومي استانداري گلستان در گفت و گويي خبري با اعلام اين مطلب, افزود: در اين مسير سرعت اصلي‌‏ترين عنصري است که روابط عمومي الکترونيک را به روابط عمومي سنتي تحميل و فاصله موجود بين مردم و ادارات را کاهش مي‌‏دهد.
به گفته وي يکي از موانع موجود براي تحقق روابط عمومي الکترونيک فقدان تخصص و آشنايي کارکنان روابط عمومي به اين فن‌‏آوري است که مي‌‏توان با آموزش اين مانع را از ميان برداشت.
امير بهادران خاطرنشان کرد: بايد اين نکته را پذيرفت که روابط عمومي الکترونيک پيش‌‏فرض تحقق دولت الکترونيک است.
وي با اشاره به تهيه طرح ايجاد اينترانت روابط عمومي ادارات کل استان, در قالب طرح جامع اطلاع‌‏رساني اضافه کرد: اين طرح پيشنهادي براي تامين اعتبار به شوراي اطلاع رساني دولت ارايه شده است.
وي ادامه داد: در اينترانت طراحي شده تمامي روابط عمومي دستگاه‌‏هاي اجرايي استان در مجموعه انسجام يافته اي قرار گرفته تا علاوه بر تبادل اطلاعات روزمره در" سال پاسخگويي" عملکرد خود را در معرض ديد افکار عمومي قرار دهند.
رييس شوراي هماهنگي روابط عمومي‌‏هاي استان گلستان يادآور شد: اطلاع‌‏رساني صحيح و به موقع عملکرد دستگاه‌‏هاي اجرايي استان از طريق روابط عمومي‌‏ها و تلاش براي تحقق شعار دولت پاسخگو از اهداف اصلي طراحي اين سايت الکترونيکي است.
بهادران با اشاره به مزيت‌‏هاي ديگر اينترانت روابط عمومي‌‏هاي استان افزود: ايجاد اين سايت مرکزي عموم شهروندان، شرکتهاي تجاري، سازمان‌‏ها و کارمندان دولتي را قادر مي‌‏سازد تا با ورود به اين وب سايت بدون محدوديت مکاني و زماني به اطلاعات مورد نياز خود دست يابند.
وي ادامه داد: تمرکز روابط عمومي‌‏ها علاوه بر ممانعت از موازي کاري در برنامه‌‏هاي اين بخش و افزايش آگاهي نسبت به روشهاي نوين اطلاع‌‏رساني به آنان در ارتباط نزديکتر و مداوم براي اجراي برنامه‌‏هاي مشترک کمک مي کند.
وي با تاکيد بر ديگر فوايد اجراي اين طرح اضافه کرد: با اجراي اين طرح مي‌‏توان بسياري از خدمات و هماهنگي ها را در روابط عمومي به وسيله اين وب سايت انجام داد و از دقت، سرعت بالا و هزينه کمتر اين کاربري سود برد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مدير روابط عمومي استانداري گلستان يادآور شد: در اين فرآيند با نزديکي به افکار عمومي و استفاده از انتقادات و پيشنهادات سازنده، طرح، ايده‌‏ها و الگوهاي نو مي‌‏توان به پيشرفت و توسعه روابط عمومي در استان اميدوار بود.
به گفته بهادران تمرکز و دسترسي به اطلاعات روز و آگاهي کاربران به آخرين رويدادهاي روابط عمومي ادارات استان از ديگر اهداف طراحي اين شبکه اطلاع رساني است.
وي با اشاره به شوراي هماهنگي روابط عمومي‌‏ها در استان گفت: با توجه به اهميت اطلاع از وضعيت کيفي و کمي روابط عمومي‌‏هاي استان، تحليل آماري کاملي از امکانات و وضعيت فعلي روابط عمومي دستگاه‌‏هاي اجرايي استان حاصل شده است.
وي تصريح کرد: تجربه نشان داده که تنها تشکيل جلسه نمي تواند تحولي در وضعيت روابط عمومي‌‏ها به وجود آورد بلکه بايد به دنبال کاربردي‌‏تر کردن اين جلسات بود.
بهادران تصريح کرد: با اين نگاه به دنبال تشکيل انجمن روابط عمومي‌‏هاي استان هستيم و پيش نويس اساسنامه اين انجمن نيز تهيه شده است.
به گفته وي به زودي جلسه‌‏اي براي راه اندازي اين انجمن, با حضور اعضاي هيات موسس در استان برگزار خواهد شد.
مدير روابط عمومي استانداري گلستان با اشاره به ايجاد سايت اينترانت روابط عمومي دستگاه‌‏هاي اجرايي استان يادآور شد: بدون شک استفاده از فن‌‏آوري اطلاعات کمک شاياني به کارآمد ساختن اين انجمن خواهد کرد.
بهادران در خاتمه اظهار اميدواري کرد: با تصويب و تامين اعتبار طرح پيشنهادي استان در شوراي اطلاع رساني دولت شاهد تحول و توسعه روابط عمومي هاي استان باشيم.





















Copyright: gooya.com 2016