دوشنبه 12 مرداد 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دبیر همایش کاربران اینترنتی: ارتباط دو سویه از استاندارهای آموزش اینترنتی است، خبرگزاری سینا

دبیر نخستین همایش کاربران اینترنتی گفت: محتوای آموزشی اینترنتی نیاز به یکسری استانداردها دارد که آموزش دو سویه و تعامل میان آموزش دهنده و دانش آموز، از جمله استانداردهای آن است.
"سید حامد وزیری" در حاشیه همایش کاربران اینترنتی در گفت و گو با خبرنگار سینا افزود: اینترنت امکان مناسبی را برای برقراری ارتباط میان جوانان و نوجوانان و معلمان فراهم کرده است.
وی ایجاد مدرسه اینترنتی تبیان را در کنار حوزه علمیه تبیان، از اهداف بلند مدت موسسه تبیان عنوان کرد.
وزیری اظهار داشت: سایت تبیان مدت دو سال است که کار خود را آغاز کرده و در سه شاخه تولید سی دی، تولید سایت اینترنتی و ارایه خدمات اینترنت و اینترانت رایگان فعال است.
وی این همایش را نخستین همایش کاربران اینترنتی تبیان ذکر کرد و افزود: این همایش با هدف آشنایی و معرفی تبیان و دعوت از کاربران و آشنایی آنها با یکدیگر و مسوولین سایت، برگزار شده است.
دبیر این همایش از تشکیل انجمن کاربران اینترنتی تبیان خبر داد و افزود: با توسعه کار، موسسه نیاز به نیروی انسانی دارد و موسسه در نظر دارد تا این نیاز خود را به کمک کاربران تبیان برطرف سازد.
وزیری ادامه داد: در این راستا، در قالب کمیته های مختلف، توانایی جوانان و نوجوانان، مورد استفاده قرار می گیرد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی خاطر نشان کرد: 20 درصد از اعضای تبیان را افراد مقیم خارج از کشور تشکیل می دهند.
دبیر این همایش اظهار داشت: سایت تبیان، خدمات اطلاعاتی و خدماتی از جمله تالارهای گفتگو، پست الکترونیکی رایگان، اینترنت و اینترانت رایگان در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد.
گفتنی است، سایت تبیان 73 هزار عضو دارد و تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان استفاده کننده از این سایت و خدمات آن، امروز در نخستین همایش کاربران اینترنتی در هتل اوین گردهم آمدند.





















Copyright: gooya.com 2016