سه شنبه 7 مهر 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مایکروسافت به عرضه نرم افزار ویندوز بدون مدیا پلیر جریمه شد، حمیده اسماعیلی، خبرگزاری سینا

کمیسیون اروپا در ماه مارس شرکت مایکروسافت را به جرم سوء استفاده از نفوذ خود در بازار،به عرضه نرم افزاهای ویندوز بدون پخش کننده های رسانه ای و پرداخت 497 میلیون یورو معادل 338 میلیون پوند جریمه کرد.
به گزارش خبرگزاری سینا به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز،عرضه نرم افزارهای ویندوز مایکروسافت بدون پخش کننده های رسانه ای به دنبال تقاضای کمیسیون اروپا دال بر ایجاد تغییرات در سیستم ویندوز مایکروسافت انجام می گیرد.
"برند اسمیت" مشاور عمومی شرکت مایکروسافت اظهار داشته است ،این شرکت در ابتدا در مقابل این خواسته کمیسیون اروپا بسیار مقاومت کرد و بر ان بود تا با پرداخت جریمه نقدی بالاتر، کمیسون را از تصمیم خود باز دارد اما کمیسیون اروپا حاضر به قبول این پیشنهاد نشده است و ملزم می داند که مایکروسافت به علت سوء استفاده های بسیار از موقعیت خود در بازارهای اروپا به عرضه نرم افزارهای ویندوز بدون مدیا پلیر بپردازد.
اسمیت در ادامه گفت:این تصمیم کمیسون بسیار به ضرر مایکروسافت تمام خواهد شد و راه را برای رقبای قدر این شرکت باز خواهد کرد.
البته عرضه نرم افزار ویندوز بدون مدیا پلیر تنها در اروپا اعلام شده است و مایکروسافت می تواند نسخه های کامل نرم افزارهای ویندوز خود را در سرتا سر جهان به فروش برساند.و مایکروسافت تنها بازارهای اروپا را از دست خواهد داد .




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




گزارشهای دریافتی حاکی ازاین است که کمیسیون اروپا از مایکروسافت خواسته است مدارک و اسناد خود را روی نرم افزار سرور شبکه لینوکس ارائه دهد واین بهاین معناست که استفاده از لینوکس برای مایکروسافت تنها در صورت ارائه مدارک روی سرور شبکه امکان پذیر خواهد بود.
اسمیت گفت:مایکروسافت برای جبران ضرر وارده به محصولاتش مجبور است تا محصولات خود را با قیمتی بالاتر به فروش برساند تا از رقبای تجاری خود عقب نماند.





















Copyright: gooya.com 2016