پنجشنبه 16 مهر 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برنامه‌هاي مايكروسافت براي ارائه نرم‌افزارهاي جديد به زبان فارسي، ايتنا

مديركل روابط عمومي و بازاريابي شركت مايكروسافت در جيتكس گفت: اين شركت برنامه‌هاي جديد خود را براي ارائه نرم‌افزارهاي جديد به زبان‌هاي فارسي و عربي طراحي كرده است و مي‌كوشد تا دامنه مخاطبان خود را در كشورهاي فارسي زبان گسترش دهد.

محمد هايدر در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي ايسنا به جيتكس دبي افزود: ايران يكي از كشورهاي بسيار مهم منطقه در خصوص فناوري اطلاعات است كه بازار بسيار بزرگي براي تمامي شركت‌هاي نرم‌افزاري و سخت افزاري به حساب مي‌آيد كه اين وضعيت را نيز مديون جمعيت جوان و مشتاقي است كه در زمينه‌هاي علمي و فناوري‌هاي تكنولوژيكي جزو بهترين‌ها هستند.

وي گسترش محصولات مايكروسافت را در جيتكس 2004 داراي رشدي بالغ بر 30 درصد دانست و افزود: تنوع محصولات اين شركت در مقايسه با سال‌هاي گذشته چند برابر شده است و اين به دليل بازاريابي اين شركت روي نمايشگاه‌هاي گذشته بوده است.

هايدر گفت: در اين دوره مايكروسافت ورژن جديدي از ويندوز XP و 2000 را عرضه كرده است كه تفاوت‌هاي زيادي با انواع قديمي خود دارد، همچنين دستگاه‌هاي محافظ و امنيتي ويندوزهاي مختلف، ويروس‌ياب‌هاي اينترنتي و بعضي از مسائل سخت‌افزاري از جمله مواردي هستند كه مايكروسافت عرضه كرده است.

مديركل روابط عمومي و بازاريابي شركت مايكروسافت در خصوص رقابت‌ اين شركت با لينوكس، گفت: شركت لينوكس يكي از شركت‌هاي نرم‌افزاري قديمي است كه حدود 10 سال است در اين زمينه كار مي‌كند از اين رو رقيبي خوب و مفيد براي ما به شمار مي‌رود، اما در حال حاضر ما در حال رقابت تنگاتنگ با اين شركت هستيم و اين رقابت نيز براي هر دو شركت سازنده است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در خصوص خبرهاي منتشر شده درباره‌ي ارائه مجاني ويندوزهاي مختلف در كشورهاي آسيايي، گفت: براي اينكه با مخاطبان صادق باشيم بايد بگويم كه اين عرضه‌ كاملا مجاني نخواهد بود، اما ميزان آن نيز زياد چشمگير نيست.





















Copyright: gooya.com 2016