شنبه 2 آبان 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شهرداري تهران «اينترنت پاك» ارائه مي‌كند، ايتنا

در نخستين مركز از مجموعه‌هاي فرهنگي فناوري اطلاعات كه با عنوان «خانه انيميشن» راه‌اندازي مي‌شود، شهرداري تهران قصد دارد «اينترنت پاك» ارائه كند.
در راستاي توسعه مجموعه‌هاي فرهنگي فناوري اطلاعات، به زودي نخستين مركز با عنوان «خانه انيميشن» با همكاري معاونت امور اجتماعي شهرداري منطقه 6 و مركز IT سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران افتتاح مي‌شود.
به رسيده از گزارش روابط عمومي مركز IT سازمان فرهنگي هنري شهرداري، به دنبال طرح توسعه مجموعه‌هاي فرهنگي فناوري اطلاعات با همكاري معاونت اجتماعي شهرداري و سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، به زودي نخستين مركز از مجموعه‌هاي فرهنگي IT با عنوان "خانه انيميشن" در بوستان مريم واقع در منطقه 6 شهرداري تهران آغاز به كار مي‌كند.

در اين مركز علاوه بر ارائه خدمات عمومي دسترسي پاك به اينترنت، دوره‌هاي آموزشي عمومي و تخصصي به ويژه آموزش انيميشن در اختيار متقاضيان قرار مي‌گيرد.
همچنين تشكيل گروه‌هاي انيميشن در دو سطح نيمه حرفه‌اي و حرفه‌اي جهت توليد انيميشن با موضوعات فرهنگي و اجتماعي از ديگر برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در راه‌اندازي خانه انيميشن محسوب مي‌شود.
بر اساس اين گزارش در حال حاضر راه‌اندازي مجموعه‌هاي فرهنگي فناوري اطلاعات در ساير مناطق شهرداري شهر تهران با كاركردهاي مختلف و با همكاري معاونت امور اجتماعي مناطق 22 گانه و مركز IT سازمان فرهنگي هنري شهرداري در دست پيگيري و اقدام است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




هدف از راه‌اندازي مجموعه‌هاي فرهنگي فناوري اطلاعات، ارائه خدمات فرهنگي هنري با محوريت فناوري اطلاعات، آشنايي با فرهنگ IT، برگزاري مسابقه، جشنواره و اجراي طرح‌هاي فرهنگي در فضاي مجازي، آموزش فراگير كاربران و استفاده هدفمند از اينترنت عنوان شده است.





















Copyright: gooya.com 2016