جمعه 22 آبان 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خدمات جديد سرچ‌‏گاي، ايلنا

تهران- خبرگزاري کار ايران

شرکت سرچ‌‏گاي امکان دسترسي بيشتر کاربران گوشي‌‏هاي همراه به اينترنت را فراهم مي‌‏کند.

به گزارش ايلنا, به نقل از سي‌‏ان‌‏ان, شرکت سرچ‌‏گاي " SEARCH GUY " که از شرکت عمده خدمات تلفن همراه در ايالت کاليفرنياي آمريکا است, اخيراً ابزاري جديدي را براي جستجو اينترنتي از طريق موبايل به بازار عرضه کرده است.
مسوولان اين شرکت مي‌‏گويند: فن‌‏آوري جديد به کاربران اين امکان را مي‌‏دهد که از طريق تجهيزات PALM PILOT و BLACKBERRY و همين‌‏طور گوشي‌‏هاي همراه به جستجوي سريع شبکه اينترنت بپردازند.
اين شرکت سرويس خود را طوري طراحي کرده است که با بيشتر سيستم‌‏هاي همراه سازگار است و کاربران مي‌‏توانند به راحتي وارد شبکه داده‌‏ها شوند و به تبادل اطلاعات بپردازند.
اين شرکت ادعا مي‌‏کند: فن‌‏آوري جديد به کاربران تجهيزات همراه اجازه مي‌‏دهد که شبکه اينترنت را به سهولت و با کارآيي بالا جستجو کنند و در هر جستجو در کوتاه‌‏ترين زمان جواب خود را دريافت کنند.
مسوولان سرچ‌‏گاي مي‌‏گويند: به کمک سيستم مذکور امکان دسترسي سريع به داده‌‏ها در سطح بين‌‏المللي وجود دارد و همين‌‏طور تطبيق‌‏پذيري اين سيستم بسيار بالا است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




طبق برآوردهاي شرکت سرچ‌‏گاي, در حال حاضر حدود 160 ميليون نفر از فن‌‏آوري انحصاري جستجوي اين شرکت استفاده مي‌‏کنند و پيش‌‏بيني مي‌‏شود اين رقم سريعاٌ افزايش يابد.





















Copyright: gooya.com 2016