چهارشنبه 27 آبان 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چرا به الكامپ مي‌رويد؟، ايتنا

جاذبه و تنوع موجود در فضاي يك نمايشگاه، و محصولات پرزرق و برق و جديد و نوآوري‌هايي كه وسوسه تماشا را به آرامي به انسان‌ها تزريق مي‌كنند باعث شده كه عموماً نمايشگاه‌ها به طور كلي و فارغ از موضوع آن، با استقبال مردم كشورمان(و لابد ديگر كشورها هم) روبرو گردند. هر كسي به دليلي جذب اين فضاي رنگارنگ مي‌شود، ولي وجه مشترك همه، خيره شدن به انبوهي از «چيزهاي جديد» است كه در كنار هم چيده شده‌اند، گويا ميل ذاتي به كشف و يافتن است كه همه را به ديدار نمايشگاه‌ها مي‌كشاند.

نمايشگاه الكترونيك، كامپيوتر و تجارت الكترونيكي(الكامپ) به دلايل مختلفي در حال تبديل شدن به مهم‌ترين واقعه در تقويم نمايشگاهي كشورمان است، شايد ايجاد موجي گسترده در زمينه IT در كشور را بتوان علت مهم اين مسئله دانست، اما ازطرف ديگر، نحوه متفاوتي از زندگي، و دنياي جديدي را كه اين تكنولوژي در بطن خود دارد را هم مي‌توان انگيزه مهم استقبال مردم از نمايشگاه‌هاي كامپيوتر دانست.

امسال الكامپ، دهمين دوره خود را تجربه مي‌كند، و برنامه‌هاي فراواني كه ازسوي برگزاركنندگان آن اعلام شده، و در راس آنها افتتاح نمايشگاه توسط رييس جمهور، حكايت از اهميت افزون‌تر آن، و در نتيجه برخورداري از شانس استقبال گرم‌تر مردم دارد.

سايت ايتنا در آستانه برگزاري اين نمايشگاه بزرگ، با انجام يك نظرسنجي قصد دارد كمي دقيق‌تر به انگيزه‌ها و ديدگاه‌هاي بازديدكنندگان آن بپردازد، و با دسته‌بندي انگيزه‌هاي مختلف، زمينه يك كار پژوهشي در حوزه فناوري اطلاعات را براي يافتن علائق مشتريان و كاربران بالقوه فراهم آورد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سؤال اصلي اين است كه:
در صورت بازديد از نمايشگاه الكامپ83 مهم‌ترين هدفتان چه خواهد بود؟
- آشنايي با محصولات جديد خارجي
- ارزيابي پيشرفت‌هاي جديد ايران
- مذاكره كاري با شركت‌ها
- بازاريابي محصول
- كار رسانه‌اي و خبري
- صرفاً حضور در نمايشگاه
- هيچكدام

لطفا شما هم با اين فرض كه از الكامپ ديدن خواهيد كرد، در اين نظرسنجي شركت كنيد، و نظر خود را ثبت نماييد.

- نظرسنجي ايتنا: چرا به الكامپ مي‌رويد؟





















Copyright: gooya.com 2016