دوشنبه 30 آذر 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دبير انجمن شبكه‌هاي اينترنتي: تاثير وبلاگ و اينترنت مي‌تواند در خدمت هويت ملي باشد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات


نمايش عكس با ابعاد بزرگتر
دبير انجمن شبكه‌هاي اينترنتي گفت: وبلاگ به عنوان يكي از مردمي‌ترين رسانه‌هاي مدرن در مواردي كه به حضور سريع و ملي و واكنش به رخدادهاي مهم است، مي‌تواند يكي از بهترين كاركردها را داشته باشد.

“رضا پارسا“ در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس فناوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در مورد تاييد وبلاگ‌نويسي يا ساير امكانات و ابزارهاي اينترنتي در راستاي دفاع از هويت ملي اظهار داشت: با توجه به اينكه يكي از ويژگي‌هاي مهم اينترنت Online بودن و سرعت فوق‌العاده‌ي آن است بنابراين در امور كاركرد رسانه‌يي از اهميت بسيار زيادي برخوردار است.

وي عملكرد وبلاگ‌نويسان و كاربران فضاي مجازي را يكي از نمونه‌هاي بارز حركت رسانه‌يي دانست كه در مقابل اقدام موسسه‌ي آمريكايي و تغيير نام خيلج فارس به خليج عربي انجام شد.

وي تصريح كرد: تاثير وبلاگ و اينترنت مي‌تواند در خدمت هويت ملي باشد و البته عكس اين موضوع نيز امكانپذير است اما اگر از اين ابزار به درستي استفاده شود مي‌تواند در خدمت هويت ملي باشد و در غير اينصورت ضد هويت ملي عمل خواهد كرد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي عملكرد سريع وبلاگ‌نويسان در راستاي بحث تغيير نام خليج فارس به خليج عربي را مثبت ارزيابي كرد و اظهار داشت: اين موضوع نشان مي‌دهد كه وبلاگ‌نويسان و به طور كلي ابزار اينترنت به راحتي مي‌تواند در مواردي از اين قبيل واكنش مردم را به سرعت منعكس كند و در فضاي مجازي به عنوان يك رسانه و ابزار فوق‌العاده و قدرتمند محسوب شود.





















Copyright: gooya.com 2016