شنبه 31 اردیبهشت 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعرفه اينترنت پر سرعت طى شش ماه آينده كاهش خواهد يافت، ايلنا

ايلنا: تعرفه اينترنت پر سرعت در حال حاضر تا حدى كاهش يافته، اما در شش ماه آينده كاهش قيمت بيشترى را شاهد خواهيم بود.
صدرى، معاون فناورى اطلاعات وزارت ارتباطات و فناورى اطلاعات، با اشاره به اين مطلب كه كاهش تعرفه اينترنت از طريق PAP ها و شركت هاى خصوصى صورت گرفته است، اظهار داشت: با تكميل PAP ها و شبكه هاى دسترسى در داخل كشور، تاثير خود را بر كاهش قيمت ها گذاشته است، از طرفى كارت هاى اينترنت موجود به اندازه كافى ارزان هستند.
صدرى، افزود: در حال حاضر از حوزه اينترنت پر سرعت، انتظار بيشترى مى رود، اينترنت پرسرعت به دليل اينكه در حجم كمى عرضه شده ، قيمت هايش بالا است، اگر چه توسط برخى PAP ها ، قيمت ها مقدارى كاهش يافته ولى هنوز بالا است كه انتظار است در شش ماه آينده اين ميزان بيش از پيش كاهش يابد.
وى ، خاطر نشان كرد: اين مسأله موجب رقابت بيشتر و ارايه سرويس مطلوب تر به مردم خواهد شد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




صدرى با اشاره به تعدد ISP ها و رقابت ميان آنها ، تصريح كرد: ISP ها نقش خود را در كاهش قيمت بازى كرده اند و در سال اخير قيمت كارت هاى اينترنتى غير قلابى، به اندازه كافى ارزان شده به طورى كه ارزان تر از آن ديگر توجيه اقتصادى براى ISP جهت ادامه فعاليت نخواهد داشت و منجر به ورشكستگى آنها مى شود.
وى، اعلام كرد: تعرفه هاى اينترنت در ابتداى سال جارى، كاهش داشته و مشكلى را در ارايه سرويس تحت شرايط اعلام شده، وجود ندارد و كليه ISP ها و ICPها با همان تعرفه حساب مى شوند.





















Copyright: gooya.com 2016